کد خبر : 1773477 | 19 مرداد 1400 ساعت 21:46 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: دوست ندارم در مورد لوکاکو صحبت کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد با توجه به کمبود وقت، شرایط در اردوی پیش فصل دشوار بوده است.

توخل: دوست ندارم در مورد لوکاکو صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در فصل گذشته با غلبه بر منچسترسیتی در دیدار فینال موفق به فتح لیگ قهرمانان شد، فردا شب در سوپرجام اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد علاقه ای به اظهارنظر در مورد روملو لوکاکو، خرید بزرگ تیمش در تابستان ندارد.

 

توماس توخل گفت: "اردوی پیش فصل یک چالش بزرگ پس از یک فصل واقعا خاص بود و تقریبا هیچ وقفه ای در این بین وجود نداشت. این شرایط بسیار سخت و چالش برانگیز بود و از داشتن تیم بدنسازی باشگاه چلسی واقعا خوشحالم. ما بهترین عملکرد خود را انجام دادیم و حالا باید در یک مسابقه مهم بازی کنیم که این کاملا به سود چلسی است، اما باید اعتراف کنم دوره آماده سازی بسیار سخت گذشت.

 

1608748

 

عملکرد چلسی در بازار تابستانی؟ باشگاه های دیگر نیز بازیکنان فراوانی را به خدمت گرفته اند که البته این حق آنها است. رقابت با آنها یک چالش بزرگ خواهد بود، اما فوتبال یک ورزش تیمی است و ما نیز یک تیم قوی در اختیار داریم. ما در حال مذاکره با هیئت مدیره هستیم، اما این شرایط استرس زا نیست.

 

ما ساختار بسیار روشنی در باشگاه داریم. مارینا، مالک باشگاه و همه اعضای هیئت مدیره افکار و ایده هایی برای خود دارند. شرایط خیلی آرام است، ما همیشه سعی می کنیم پیشرفت کنیم، اما در عین حال به بهبود روند بازیکنان خود اعتقاد داریم. ما بازیکنان جوان زیادی مانند حکیم زیاش، کای هاورتز و تیمو ورنر را در اختیار داریم که قرار است دومین فصل حضور خود در چلسی را تجربه کنند و من مطمئن هستم که تجربه فصل گذشته به آنها کمک می کند.

 

1594295

 

ممکن است بازیکنانی که دیرتر به اردو اضافه شدند در ترکیب اصلی قرار بگیرند، اما سوال این است که آیا آنها می توانند تا پایین بازی کنند یا نه و من فکر می کنم خیر. آنها هشت روز تمرین کرده اند و حضور در یک فینال اروپایی بعد از هشت روز بسیار سخت است. بی تردید بازیکنانی که زودتر به اردو آمدند شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند.

 

انتقال روملو لوکاکو به چلسی؟ قطعا در موقعیتی نیست که بتواند چیزی در این رابطه بگویم و من از صحبت کردن در مورد افکارم آنهم وقتی در روز برگزاری چنین مسابقه ای هستیم، خودداری می کنم."

دیدگاه‌ها