کد خبر : 1773505 | 20 مرداد 1400 ساعت 09:31 | 42.9K بازدید | 5 دیدگاه

پس از جدایی تلخ از بارسا؛

مسی: بلندپروازی‌های PSG با من یکی است

لیونل مسی، پس از امضای قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن گفت که بی صبرانه منتظر است تا برای هواداران این تیم دست به تاریخ‎‌سازی بزند.

مسی: بلندپروازی‌های PSG با من یکی است

به گزارش" ورزش سه"، لیونل مسی پس از جدایی از بارسا رسما به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.

مسی در پارک دو پرنس قراردادی به مدت دو فصل با گزینه تمدید برای یک سال دیگر را امضا کرده است و طبق گزارشات سالیانه 35 میلیون یورو از PSG دستمزد دریافت می کند.

 

1633300

 

بارسا هفته گذشته با گفتن اینکه نمی تواند قرارداد لیونل مسی را در سقف دستمزدهای لالیگا بگنجاند، جدایی خود از کاپیتان 34 ساله را اعلام کرد و فوتبال جهان را تکان داد. پاری سن ژرمن به سرعت دست به کار شد برنده شش توپ طلا را راضی به انتقال به پاریس کرد.

 

مسی پس از امضای قرارداد به وب سایت PSG گفت: "من بی صبرانه منتظر شروع فصل جدیدی از دوران حرفه ایم در پاریس هستم. باشگاه و چشم اندازش برای آینده با بلندپروازی و جاه طلبی های من در هماهنگی کامل هستند. من می دانم بازیکنان و کادرفنی اینجا چقدر با استعداد هستند. من مصمم هستم که در کنار آنها، چیزی عالی برای باشگاه و هواداران بسازم. بی صبرانه منتظرم تا قدم بر زمین پارک دو پرنس بگذارم."

 

1633301

 

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه PSG، در این باره گفت: "خوشحالم که لیونل مسی پیوستن به پاری سن ژرمن را انتخاب کرده است و ما مفتخریم که از او و خانواده اش در پاریس استقبال می کنیم.

او تمایل خود برای ادامه پیشرفت در بالاترین سطح و کسب جام‌های بیشتر را پنهان نکرد. جاه طلبی های باشگاه هم البته با او یکسان است. اضافه شدن لئو به تیم در کلاس جهانی ما، تاییدی است بر اهمیت و موفقیت سیاست های جذب بازیکن ما. با هم با مربی بزرگ‌مان و کادرش، من مشتاقانه منتظر دیدن تاریخ‌سازی تیم برای همه طرفداران‌مان در سراسر جهان هستم."

 

تجربه زیاد ستاره آرژانتینی و عطش سیری ناپذیر او برای به دست آوردن جام می تواند برای PSG بسیار ارزشمند باشد زیرا آنها برای موفقیت در جبهه های داخلی و اروپایی در فصل 22-2021 تلاش می کنند.

 

از مائوریسیو پوچتینو در این فصل انتظار می رود که عنوان قهرمانی لیگ یک را از لیل پس بگیرد و PSG را به قهرمانی در اروپا برساند. مسی قرار است در کنار نیمار و کیلیان امباپه مثلث تهاجمی ترسناک پاریسی ها را تشکیل دهد.

دیدگاه‌ها