کد خبر : 1773578 | 20 مرداد 1400 ساعت 15:35 | 121.2K بازدید | 7 دیدگاه

گرانترین خرید عربستان نمی تواند برای الهلال بازی کند

کمک ناخواسته ستاره سابق یوونتوس به استقلال!

رسانه های عربستانی خبر داده اند که سباستین جووینکو قصدی برای جدایی از الهلال ندارد که این به منزله عدم حضور متئوس پریرا در لیست این تیم عربستانی است.

کمک ناخواسته ستاره سابق یوونتوس به استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال چند روز پیش موفق شد با پرداخت 17 میلیون یورو، متئوس پریرا وینگر بزریلی وست برومویچ را به خدمت بگیرد و رکورد گرانترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال عربستان را بشکند ولی حالا این تیم سعودی قادر به استفاده از ستاره جدید و گران قیمت خود نیست.


داستان از این قرار است که طبق قوانین حاکم بر فوتبال عربستان، هر تیم تنها قادر به ثبت نام 7 بازیکن خارجی در لیست خود است و در حال حاضر نیز این لیست با حضور بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، سباستین جووینکو، لوسیانو ویتو، آندره کاریلو، گوستاوو کوئلار و سو جانگ هیون پر شده است در نتیجه عربستانی ها باید نام یکی از این بازیکنان را از لیست خود خارج کنند.


سباستین جووینکو ستاره سابق یوونتوس بازیکنی است که در برنامه های لئوناردو ژاردیم جایی ندارد و این بازیکن ماه هاست در پی جدایی است. باشگاه پائوک یونان که رازاون لوچسکیو سرمربی قبلی الهلال را بر روی نیمکت تیمش دارد، خواستار جذب جووینکو بود تا مورچه اتمی یکبار دیگر شاگرد لوچسکیو شود ولی مذاکرات دو طرف بر سر دستمزد پرداختی به ستاره ایتالیایی الهلال به بن بست خورد و پروسه جذب او نیز ناتمام ماند.

 

1582686


حالا روزنامه الوطن عربستان نیز خبر داده است که جووینکو تمایلی به فسخ قراردادش با الهلال ندارد چرا که 6 ماه از قرارداد او با این تیم باقی مانده است. الوطن نوشته است: الهلال به دنبال ثبت نام متئوس پریرا در لیست خود است و برای این کار آنها باید نام جووینکو را از لیست خود خارج کنند ولی این ستاره ایتالیایی حتی در برابر پیشنهاد الهلال مبنی بر پرداخت تمام و کمال دستمزد باقیمانده اش مخالفت کرده است.


در صورتی که جووینکو راضی به فسخ قرارداد خود نشود، الهلال یا باید نام یک ستاره خارجی دیگر را از لیست خود خارج کند و یا اینکه متئوس پریرا را به تیم دیگری قرض داده و در زمستان او را برگرداند. حتی یکی از خبرنگاران نزدیک به الهلال پیشنهاد داده است تا پریرا برای مدتی کوتاه به تیم الشباب قرض داده شود.


به هر صورت چنانچه طی روزهای آتی مدیران الهلال قادر به راضی کردن جووینکو نباشند، متئوس پریرا به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال عربستان، نمی تواند الهلال را در نیم فصل نخست و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. خبری که برای استقلال و مجیدی خوشحال کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها