کد خبر : 1773587 | 20 مرداد 1400 ساعت 16:12 | 37.6K بازدید | 7 دیدگاه

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی؛

رسمی؛ حمیداوی دوباره مالک پدیده شد!

مالکیت تیم فوتبال پدیده خراسان پس از کش و قوس‌های فراوان در اختیار مالک سابق قرار گرفت.

رسمی؛ حمیداوی دوباره مالک پدیده شد!

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که به دلیل مشکلات قضایی و مالی پیش آمده در اواسط لیگ بیستم، تیم فوتبال شهر خودرو در اختیار کمیته استانی قرار گرفت و با حمایت شهرداری مشهد، هزینه‌های باشگاه پرداخت شد تا شاگردان مهدی رحمتی با بحران پس از پایان کار مالک سابق مواجه نشوند، اما تصمیم در آن مقطع این بود که حمایت کمیته استانی تنها تا پایان لیگ بیستم باشد و پس از آن هیات فوتبال خراسان رضوی ماموریت دارد تا مالکیت جدیدی را برای این باشگاه مشهدی پیدا کند.

 

باشگاهی که پس از تغییر مالکیت، نامش هم از شهر خودرو مجددا به پدیده تغییر یافت؛ اما حالا و با گذشت 12 روز از پایان لیگ برتر، یک خبر جنجالی و عجیب از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مخابره شد؛ فرزاد فتاحی با اعلام بازگشت مالکیت نماینده خراسان رضوی به فرهاد حمیداوی توضیح داد: مقرر شد بر اساس دستور مقام قضایی و تعهد حمیداوی و اعضای هیات مدیره مبنی بر پرداخت کلیه هزینه های تیم و نگهداری مطلوب باشگاه هفته آینده در جلسه ای در محل هیات فوتبال استان تیم تحویل مالک باشگاه شود.

وی افزود: بدیهی است اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان نظارت لازم را بر حسن نگهداری باشگاه در چارچوب مقررات لیگ حرفه ای فوتبال به عمل خواهد آمد.

 

این در شرایطی است که در ماه‌های گذشته به قطعیت مدیران فوتبالی خراسان رضوی از انتقال کامل امتیاز تیم فوتبال شهر خودرو به پدیده و پایان کار فرهاد حمیداوی خبر می‌دادند اما آن‌چه در عمل اتفاق افتاد، این است که پیگیری‌های قضایی حمیداوی و شکایت از مدیران ورزشی استان خراسان رضوی به ثمر نشسته و او حالا دوباره قصد دارد تا برای لیگ بیست و یکم مالکیت نماینده خراسان رضوی را برعهده بگیرد.

 

احتمالا اولین اقدام تغییر نام خواهد بود و مجددا از پدیده به شهر خودرو، نماینده خراسان رضوی دچار تغییر نام خواهد شد؛ موضوع کادرفنی هم چالش جدی است، چرا که مهدی رحمتی یک فصل پر فراز و نشیب و پرفشار را گذرانده و مشخص نیست که آیا همچنان تمایل به ادامه همکاری با تیم مشهدی با توجه به تغییرات رخ داده دارد یا خیر.

 

از سوی دیگر پروسه جدایی بازیکنان تیم فوتبال پدیده از جمله علی نعمتی و امین قاسمی‌نژاد که به دنبال رضایت‌نامه خود هم بودند، پیچیده شد و باید دید پس از بازگشت رسمی حمیداوی، چه تصمیماتی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها