کد خبر : 1773615 | 20 مرداد 1400 ساعت 19:55 | 61.5K بازدید | 8 دیدگاه

حیف شد، او می خواست بماند

واکنش احساسی ژاوی به جدایی مسی از بارسلونا

ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، در مصاحبه ای با تایمز به جدایی لیونل مسی از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش احساسی ژاوی به جدایی مسی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش بود که باشگاه بارسلونا در خبری غیر قابل باور برای هواداران این تیم اعلام کرد که کار لیونل مسی در بلوگرانا به پایان رسیده و او فصل آینده با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهد رفت. همچنین دیشب و همانطور که پیش‌بینی می‌شد پاری سن ژرمن از جذب فوق ستاره آرژانتینی خبر داد تا مشخص شود مسی فصل آینده برای این تیم فرانسوی به میدان خواهد رفت.

 

ژاوی، اسطوره بارسلونا و سرمربی کنونی باشگاه السد قطر که همواره از رابطه فوق العاده ای با مسی برخوردار بوده و در کنار این بازیکن و چندین ستاره دیگر رقم زننده دوران طلایی بلوگرانا بودند، حالا در مصاحبه ای با تایمز به جدایی فوق ستاره آرژانتینی از بارسا واکنش نشان داده است.

 

 

1633427

 

 

ژاوی درباره جدایی مسی گفت: " من برای لئو بسیار ناراحت هستم. حیف که او و باشگاه نتوانستند راه حلی پیدا کنند. من می دانم که لئو می خواست بماند اما شرایط جور نشد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که خیلی دلم برایش تنگ خواهد شد. حتی برایم سخت است که مسی را با پیراهنی غیر از بارسا تصویر کنم. این برای لئو ناراحت کننده است به خصوص بعد از اینکه احساسات او را در نوکمپ مشاهده کردم. اما برای بارسلونا نیز همین گونه خواهد بود."

 

ژاوی در بخش دیگری از مصاحبه خود به تمجید از پدیده جوان بارسلونا یعنی پدری پرداخت و گفت: "پدری باورنکردنی است و می توانم بگویم که این بچه مشخصات آندرس اینیستا را دارد. تماشای بازی او در این سن و کارهایی که انجام می‌دهد تنها یک فرضیه را پیش روی شما می گذارد و آن این است که پدری فوق العاده است. او در حال حاضر عملکرد چشمگیری ارائه می دهد اما می تواند بهتر از این نیز باشد."

 

 

1628605

دیدگاه‌ها