کد خبر : 1773622 | 20 مرداد 1400 ساعت 20:44 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

این بار طیبی و مطلق‌زاده؛

جریمه‌های عجیب در صنعت نفت ادامه دارد(عکس)

باشگاه صنعت نفت آبادان پس از جریمه ۱۹ درصدی کاپیتان محبوب این تیم، مدافع و هافبک خود را هم جریمه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در حالی لیگ بیستم را پشت سر گذاشت که با مشکلات زیادی مواجه بود و از همان ابتدای فصل بخاطر جدایی ۱۵ بازیکن کمبود یار داشت، اما هر طور بود نفراتی به این تیم آمدند و بازی‌ها را با حضور در جایگاه دهم جدول به پایان ر ساندند.

 

ساعاتی قبل طالب ریکانی، کاپیتان تاثیرگذار صنعت نفت با انتشار یک تصویر اعلام کرد باشگاه عجیب‌ترین محکومیت و جریمه را برای او در نظر گرفته و بخاطر نداشتن قلم‌بند ۱۵ درصد و به دلیل ترک اردوی تیم ۴ درصد جریمه کرده است؛ اتفاقی که دلخوری شدید او را به همراه داشت.

 

اما این جریمه عجیب که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است، فقط برای طالب ریکانی نبوده و باشگاه صنعت نفت همین نامه را برای محمد طیبی، مدافع با تجربه این تیم و محمود مطلق‌زاده، هافبک آبادانی‌ها هم ارسال کرده است.

 

در نامه باشگاه صنعت نفت برای محمد طیبی و محمود مطلق‌زاده عنوان شده این بازیکنان به دلیل نداشتن قلم‌بند که طی سه مرحله اتفاق افتاده، به ترتیب ۲ ، ۴ و ۴ درصد جریمه شده‌اند.

 

علاوه بر این جریمه ۱۰ درصدی، طیبی بخاطر عدم حضور در اردوی تیم در تاریخ دوم مردادماه ۵ درصد و محمود مطلق‌زاده هم به دلیل ترک اردوی تیم ۵ درصد جریمه شده‌اند تا مجموع جرایم آنها به ۱۵ درصد برسد.

 

1633481

 

1633482

 

البته باشگاه صنعت نفت آبادان در نامه ارسالی برای این بازیکنان نوشته که می‌توانند با حضور در محل باشگاه توضیحات خود را ارائه دهند.

دیدگاه‌ها