کد خبر : 1773644 | 21 مرداد 1400 ساعت 00:21 | 76K بازدید | 2 دیدگاه

شماره 10 تیم اماراتی برای رسول خطیبی(عکس)

تیم فوتبال الامارت که زمانی رسول خطیبی مهاجم سابق تیم ملی ایران را در ترکیبش داشت، از او تجلیل به عمل آورد.

شماره 10 تیم اماراتی برای رسول خطیبی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی که آخرین مسئولیت فوتبالی او حضور بر روی نیمکت تراکتور و در دست گرفتن سکان هدایت این تیم بود، این روزها در حال سپری کردن تعطیلات خود است و در سفری که به امارات داشت، مورد تجلیل باشگاه سابق خود نیز قرار گرفت.


خطیبی که در زمان حضور در میادین همواره یکی از مهاجمین سرعتی و خطرناک فوتبال ایران به شمار می رفت، به واسطه درخشش در تیم پاس تهران راهی بوندس لیگا شد و لباس هامبورگ را بر تن کرد اما پس از مدتی دوباره به فوتبال ایران بازگشت و این بار با درخشش در لباس سپاهان، راهی لیگ امارات شد.


خطیبی در طی حضور در این کشور، لباس تیم های الشارجه، الامارات و الظفره را بر تن کرد اما درخشش او در الامارات قابل توجه تر بود. در طی 2 سالی که مهاجم سابق تیم ملی ایران عضو الامارات بود، برای این تیم درخشید و گلزنی ها متعدد و پشت سر گذاشتن روزهای خوب با الامارات، باعث شد تا نام خطیبی در این باشگاه، همواره به عنوان یکی از بهترین مهاجمین این تیم برده شود.


گلزنی های متوالی خطیبی در طی دوران حضور در الامارات، حتی او را به  بهترین گلزن تاریخ این تیم نیز تبدیل کرد و همین خاطره خوب این باشگاه اماراتی، باعث شد تا او به دعوت مدیران الامارات راهی شهر رأس الخیمه دبی شده و مورد تجلیل قرار گیرد.


در این مراسم که با حضور یوسف عبدالله البطران رئیس باشگاه الامارات امارات برگزار شد، از خطیبی تجلیل به عمل آمد. او 5 سال پیش نیز به دعوت مدیران الامارات راهی دبی شد و در مراسمی از عملکرد خوب او در دوران حضور در این باشگاه، تقدیر به عمل آمد.

 

1633507

دیدگاه‌ها