کد خبر : 1773650 | 21 مرداد 1400 ساعت 01:45 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوش شانسی چلسی مقابل مورنوها (عکس)

چلسی در سوپرجام اروپا خوش شانس بود و دو بار به کمک تیر، دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های چلسی و ویارئال در طول 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تعیین برنده سوپر جام فوتبال اروپا به وقت های اضافه کشیده شود.

این چلسی بود که در نیمه اول توسط حکیم زیاد دروازه حریف را باز کرد. ویارئال در همان نیمه اول می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما بدشانس بود. مهمترین موقعیت تیم اسپانیایی را در واپسین لحظات نیمه اول شاهد بودیم؛ جایی که اما شوت روی پای دیدنی آلبرتو مورنو که درفاصله چند متری از خط دروازه زده شد، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و گل نشد.

 

1633516

 

در نیمه دوم و در حالی که تنها 6 دقیقه از شروع کار گذشته بود، اشتباه دروازه بان چلسی می رفت کار دست این تیم بدهد اما بازهم تیرک، مانع از فروپاشی دروازه آبی ها شد؛   مندی در حین زدن ضربه دروازه تعادل خود را از دست داد و توپ در یک موقعیت تک به تک در اختیار جرارد مورنو قرار گرفت؛ ضربه زمینی و دقیق این بازیکن اما با بدشانسی راه به دروازه نیافت و به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

1633517

 

ده دقیقه بعد از دومین تیرک، ویارئال سرانجام توسط جرارد مورنو دروازه چلسی را باز کرد؛ چیزی که استحقاق آن را کاملا داشت. این گونه بود که کار دو تیم به وقت های اضافه کشیده شد.

دیدگاه‌ها