کد خبر : 1773669 | 21 مرداد 1400 ساعت 11:12 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

طالع من در جنوب است و این دو شهر عزیز

انتظاری: حقیقت در این باره روزی روشن خواهد شد

نیما انتظاری،مصطفی نائیج پور و میثم تهی دست سه بازیکنی بودند که مورد اتهام نادرست محمود فکری بابت کم کاری در دیدار با ذوب آهن قرار گرفتند.

انتظاری: حقیقت در این باره روزی روشن خواهد شد

به گزارش ورزش سه، نیما انتظاری که فصل موفقی را در نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت با یکسری حواشی در پایان فصل مواجه شد که اگر اتفاق نمی‌افتاد او می توانست آمار فوق العاده ای از خود بجا بگذارد یعنی انجام ۳۰ بازی بدون تعویض! صحبتهای انتظاری در خصوص شرایط نفت مسجدسلیمان،عملکرد خودش و حواشی اخیر را در زیر بخوانید:

 

در مورد اوایل فصل که زیر نظر مجتبی حسینی کار می کردید صحبت کن.


از آنجایی که آقای حسینی از مربی های با دانش و فنی لیگ است کار کردن با او بسیار لذت بخش بود و به شخصه تجربیات خیلی زیادی به من افزوده شد و موفق شدیم به همراه او نتایج خوبی نیز کسب بکنیم.

 

بعد از جدایی مجتبی حسینی از نفت مسجد سلیمان داریوش یزدی در چند بازی هدایت این تیم را برعهده گرفت از کارکردن با او بگو.


مسائل و مشکلات مالی در جدایی آقای حسینی بی‌تأثیر نبود و به هر حال شرایطی پیش آمد که او رفت و آقای یزدی آمد، او  انسان سالم و دوست داشتنی بود ولی فرصت آنچنانی به این سرمربی ندادند و متاسفانه نتایجی که باید و شاید حاصل نشد.

 

1633556


بعد از داریوش یزدی هم نوبت به محمود فکری رسید.


در دوران ایشان هم به خاطر شوکی که وارد شده بود در دو، سه هفته  ابتدایی نتایج خوبی گرفتیم ولی در کنار مسائل فنی ما مشکلات مدیریتی و مالی هم داشتیم و این موضوع در تیم اثرگذار بود و متاسفانه اصلا نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و شرمنده مردم مسجدسلیمان شدیم.


در لیگ بیستم  چند بازی انجام دادی و آمار گل و پاس گلت به عنوان یک هافبک دفاعی چطور بود؟


امسال ۲۷ بازی انجام دادم؛ دو گل زدم و دو پاس گل دادم و به شخصه فصل بسیار خوبی برای من از نظر فنی بود و موفق شدم نسبت به قبل بیشتر دیده شوم و خوشحالم که از با ثبات ترین بازیکنان لیگ امسال  بودم. ۲۷ بازی بدون یک دقیقه تعویض انجام دادم و اگر مشکلات آخر فصل پیش نمی آمد تعداد بازی ها کامل بود. خدا را شکر  فصل خیلی خوبی بود و از نظر فنی امسال خیلی  به من کمک کرد و به شخصه مدیون شهر مسجد سلیمان و تیم نفت هستم که واقعا امسال در کنار این تیم خیلی بیشتر از قبل دیده شدم.
در زمین با هم‌تیمی هایت و داور زیاد صحبت کنی و هواداران به تو لقب فرمانده را دادند و تقریباً زیاد کارت میگیری درست است؟


این موضوع ریشه در درون من دارد چون از رده های پایه در اکثر مواقع کاپیتان بودم و همیشه می خواهم تیم را رهبری کنم و این  یک موضوع ذاتی است، مخصوصاً امسال که تیم ما خیلی جوانتر بود و وظیفه داشتم که بچه‌ها را تشویق و با آنها صحبت کنم و در شرایط بازی هم پیش می‌آید که با داور زیاد صحبت کنم که و گاهی اوقات این موضوع باعث کارت گرفتن من هم می شود البته که من خودم این رفتار را تایید نمی‌کنم و باید کمی اصلاحش کنم ولی چون ذاتا خاصیت رهبری در من است حین بازی با داور صحبت و بازیکنان خودمان را راهنمایی می کنم و اینجا باید یک نکته را بگویم و آن هم این است که به خاطر آکادمی فوتبالی که ما داشتیم به دلیل اینکه در کنار پدرم با بچه های پایه کار می کردم یک دوره از کلاس های مربیگری را گذراندم و این موضوع هم بی تاثیر نیست.


چرا در لیگ برتر فقط  در تیم های جنوبی یعنی پارس جم و نفت بازی کردی؟

 

1633557


فکر می‌کنم طالع من در جنوب افتاده است! دو سالی که در خدمت پارس جنوبی جم بودم و آنجا در کنار مردمان بسیار خونگرم و دوست داشتنی جم زندگی کردم و بعدش هم به مسجد سلیمان رفتم که بازی در این تیم برای من افتخار بود و در سه سالی که در این دو تیم بودم جا دارد که از هر دو تیم و هوادارانش به نیکی یاد کنم که باعث پیشرفت و دیده شدن من هستند و همیشه به هر درجه از فوتبال که برسم خودم را مدیون این دوشهر می‌دانم.


در مورد داستان محمود فکری با تو و دو نفر از هم تیمی هایت تقریباً مردم  همه چیز را میدانند و من می خواهم بپرسم درست است که از فکری شکایت کردی؟


من دوست نداشتم که این اتفاق بیفتد ولی آدم بعضی از جاها مجبور به این کار می‌شود. من قبلا تمام صحبت‌ها را کردم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که زمان همه چیز را مشخص کرده و خواهد کرد. راستش عملکرد فنی ام امسال مطلوب بوده و بیشتر دوست دارم با عملکرد فنی ام مطرح شوم نه این چیزها.


برنامه ات برای فصل آینده چیست؟


 فعلا در حال استراحت هستم ولی ۳,۴ پیشنهاد خوب به من رسیده و با انجام مشورت یک تصمیم خوب می گیرم. همیشه به دنبال این بودم پله پله مراحل را طی کنم و انشاالله تصمیمی بگیرم که به ادامه مسیرم کمک کند و فصل خوبی داشته باشم.
صحبت پایانی؟

 

خدا را شکر فصل خوبی داشتم و  از همین جا از مردم خوب مسجدسلیمان تشکر می کنم. آنها یک سال ما را تحمل کردند و ما هم هرچه در وجود مان داشتیم برایشان گذاشتیم و امیدوارم که از ما راضی بوده باشند. برای تیم خوب مسجدسلیمان و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم.

 

دیدگاه‌ها