کد خبر : 1773671 | 21 مرداد 1400 ساعت 11:29 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی و تمجید ویژه از ساوتگیت و تیم ملی انگلیس

ژاوی، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، تمجید ویژه ای از گرت ساوتگیت و تیمش یعنی انگلیس انجام داده است.

ژاوی و تمجید ویژه از ساوتگیت و تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو عملکرد قابل قبولی داشت و توانست به فینال مسابقات راه پیدا کند. با این حال شاگردان گرت ساوتگیت در بازی نهایی که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد کار را در ضربات پنالتی به ایتالیا واگذار کردند تا دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه بماند.

 

با وجود شکست سه شیرها در فینال یورو، ژاوی در مصاحبه‌ای به تمجید از عملکرد تیم گرت ساوتگیت پرداخته است. ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا گفت: "من انگلیس را در سطح فوق العاده‌ای دیدم. آنها تقریباً همه چیز در ترکیب خود دارند. در واقع انگلیس فقط به خاطر ضربات پنالتی نتوانست قهرمان شود. این نسل انگلیس بسیار جوان است و از نظر بدنی و فنی نیز عالی هستند. با این گروه از بازیکنان آنها همیشه مدعی خواهند بود. بدون هیچ شکی می توان آنها را یکی از شانس های قهرمانی جام جهانی قطر ببینم."

 

 

1622032

 

 

ژاوی در ادامه گفت: "من همچنین تحت تاثیر دو هافبک تیم ملی انگلیس یعنی کالوین فلیپس و دکلن رایس قرار گرفتم. پیش از این آنها را خیلی نمی شناختم اما واقعاً فوق‌العاده بودند. همچنین شما می توانید مدافع سطح بالایی مثل جان استونز را ببینید که در کنار هری مگوایر توپ را به سمت جلو هدایت می‌کنند و در دفاع نیز عالی هستند. همچنین عملکرد مدافعان کناری که همه اینها گویای کار فوق العاده گرت ساوتگیت هستند. همچنین ستاره ای مثل فیل فودن که بازیکن شگفت انگیزی است."

دیدگاه‌ها