کد خبر : 1773695 | 21 مرداد 1400 ساعت 13:22 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

مارسیال:

خوشحالم که بعد از پنج ماه مصدومیت دوباره برگشتم

آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، از بازگشت به میادین بعد از پنج ماه مصدومیت بسیار خوشحال است.

خوشحالم که بعد از پنج ماه مصدومیت دوباره برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که آنتونی مارسیال در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد این ستاره فرانسوی حدود پنج ماه از میادین دور باشد اما مارسیال اخیراً دوباره به تمرینات منچستریونایتد بازگشته و حتی در بازی پیش فصل مقابل پورتو نیز به میدان رفت.

 

مارسیال اکنون در مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد به تشریح وضعیت خود پرداخته و می گوید: "من بعد از پنج ماه طولانی خیلی بهتر هستم. با بازگشت به تیم و تمرین مجدد با آنها، من واقعاً پیشرفت بزرگی را احساس می کنم. من به چند هفته دیگر نیاز دارم تا به بهترین سطح آمادگی جسمانی خود برسم و در حال حاضر واقعاً خوشحالم که دوباره به تمرین برگشتم.

 

صادقانه بگویم ، من واقعاً خوشحال بودم که پس از آن ماه های طولانی بدون بازی، مقابل اورتون به میدان رفتم. در واقع بازگشت به زمین به ویژه با هواداران و کسب پیروزی فوق العاده بود."

 

 

1585727

 

 

مارسیال در ادامه گفت: "با فصلی که پارسال داشتم و صدمات بدی که باعث شد نتوانم 100 درصد آماده باشم، از آن زمان آماده سازی خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته ام تا مطمئن شوم که در عالی ترین فرم ممکن به میادین باز خواهم گشت. همچنین امیدوارم که هرچه سریعتر به بهترین آمادگی بدنی خود برسم و فصلی عالی را داشته باشم و جام‌های زیادی را با منچستر یونایتد کسب کنم."

دیدگاه‌ها