کد خبر : 1773723 | 21 مرداد 1400 ساعت 14:50 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

خطیبی: خاطرات خوشم در امارات زنده شد

مهاجم ایرانی سابق الامارات از مسؤولان این باشگاه برای تجلیل از او قدردانی کرد.

خطیبی: خاطرات خوشم در امارات زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی که سابقه چهار فصل حضور در لیگ برتر امارات و بازی برای شارجه، الامارات و الظفره را دارد، شب گذشته دیداری با مدیران باشگاه الامارات در شهر راس الخیمه داشت و بخاطر دوران موفق حضورش در این تیم توسط آنها تجلیل شد.

 

مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران که یک دهه است در عرصه مربیگری فعالیت دارد و فصل اخیر هدایت تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور را برعهده داشت، در دیدار با مدیران الامارات شماره ۱۰ این تیم را که قبلا هم آن را بر تن کرده بود، به‌عنوان هدیه دریافت کرد.

 

1633675

 

خطیبی پس از دیدار با مدیران الامارات در پیامی نوشت: «حضور دوباره در باشگاه حرفه‌ای و خوب الامارات و دیدار با آقای یوسف عبدالله البطران تداعی کننده خاطرات خوش برای بنده بود. این قدرشناسی و ارزش گذاشتن‌ها فوتبال را زیباتر می‌کند و من شرمنده این کار مسوولان باشگاه الامارات شدم.»

 

در ادامه پیام این مربی فوتبال ایران آمده است: «از دعوت و مهمان‌نوازی ویژه مدیر باشگاه الامارات و عوامل این تیم بسیار ممنون و سپاسگزار هستم و امیدوارم بتوانم جوابگوی مهر و محبت این عزیزان باشم. دوران حضورم در الامارات هیچ‌وقت از ذهنم پاک نمی‌شود و خوشحال هستم که در این باشگاه بازی کردم. به امید موفقیت این تیم در فصل جدید»

دیدگاه‌ها