کد خبر : 1773771 | 21 مرداد 1400 ساعت 23:55 | 52.8K بازدید | 2 دیدگاه

رقابت مسی، راموس و نیمار بر سر جایزه پای طلایی

10 ستاره کاندیدای دریافت جایزه پای طلایی مشخص شده اند و در بین آنها سه ستاره بزرگ PSG و نام هایی چون روبرت لواندوفسکی، محمد صلاح، کریم بنزما و... نیز به چشم می خورد.

رقابت مسی، راموس و نیمار بر سر جایزه پای طلایی

به گزارش "ورزش سه"، نامزدهای دریافت جایزه پای طلایی سال 2021 معرفی شده اند و این اسامی عبارتند از: لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، نیمار، محمد صلاح، سرخیو راموس، سرخیو آگوئرو، جرارد پیکه، کریم بنزما، روملو لوکاکو و جورجو کیه لینی.

 

لیست 10 کاندیدای دریافت این جایزه توسط هیئت روزنامه نگاران بین المللی تنظیم شده و سپس در نظرسنجی آنلاین توسط عموم مردم به آنها رای داده شده است.

 

1633768

 

کاندیداها باید حداقل 28 سال سن داشته و همچنان در میادین فوتبال فعال باشند، اما فقط یک بار می توانند این جایزه را ببرند.

 

از تیم کهکشانی PSG سه ستاره، لیونل مسی، سرخیو راموس و نیمار، در این لیست حضور دارند. روبرت لواندوفسکی با فصل درخشانی که در بایرن مونیخ سپری کرده است یکی دیگر از ستاره های باتجربه ای است که شانس بردن این جایزه را دارد.

 

سرخیو آگوئرو به تازگی پس از یک فصل سخت و پر از مصدومیت از منچسترسیتی جدا شده و به بارسلونا پیوسته است و با وجود حضور در این فهرست به نظر نمی رسد از شانس چندانی در مقابل دیگر رقبا برخوردار باشد.

 

جرارد پیکه، مدافه کهنه‌کار بارسا یکی دیگر از کاندیداهاست و کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، نیز از بخت های کسب این جایزه است.

 

1633770

 

جورجو کیه‌لینی و روملو لوکاکو نیز با ادامه راه کریستیانو رونالدو، اکنون دو تن از کاندیداهای دریافت نوزدهمین جایزه پای طلایی هستند.

این کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس، بود که در سال 2020 این جایزه را از آن خود کرد و بدین ترتیب رد پای خود را در گردشگاه قهرمانان، در ساحل پادشاهی موناکو، برای همیشه حک کرد.

 

1633769

 

لوکاکو مهاجم سابق اینتر در حال حاضر با انتقال 115 میلیون یورویی، که رکورد جدیدی در سری آ بود، به چلسی پیوسته، در حالی که کیه لینی به تازگی با یوونتوس قرارداد جدیدی امضا کرده است.

 

کیه لینی بازوبند کاپیتانی آتزوری را این تابستان بر بازو داشت و به همراه ایتالیا در ورزشگاه ومبلی لندن با شکست انگلیس در ضربات پنالتی، قهرمان رقابت های یورو 2020 شد.

 

دیدگاه‌ها