کد خبر : 1773797 | 22 مرداد 1400 ساعت 11:20 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی وینگر سیتیزن‌ها از خرید جدید؛

استرلینگ: حالا که گریلیش اینجاست بیشتر گل می‌زنم

رحیم استرلینگ، وینگر سیتی، پیش‌بینی می کند حالا که با جک گریلیش هم بازی شده است، گل های بیشتری برای سیتی به ثمر خواهد رساند.

استرلینگ: حالا که گریلیش اینجاست بیشتر گل می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با قراردادی رکوردشکن به مبلغ 120 میلیون یورو جک گریلیش را از استون ویلا خریداری کرد. رحیم استرلینگ فصل پیش برای سیتی 10 گل به ثمر رساند و به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد، هر چند این تعداد گل نصف آماری بود که در دو فصل قبل به ثمر رسانده بود.

ستاره 26 ساله ملی پوش انگلیسی معتقد است که اضافه شدن جک گریلیش به سیتیزن ها باعث خواهد شد که در فصل پیش رو شانس های بیشتری برای گلزنی پیدا کند.

 

1610283

استرلینگ گفت: "جک بازیکنی است که من معتقدم می تواند دورانی عالی در اینجا داشته باشد. این بازیکن خلاق دیگری را به این تیم اضافه می کند که من واقعاً به خاطرش هیجان زده هستم، بنابراین امیدوارم او بتواند چند گل دیگر به آمار من اضافه کند.
 

یورو 2020 اولین باری بود که من برای مدت طولانی واقعاً در کنار او بودم. او بازیکنی است که همیشه توپ می خواهد، در فضاهای خوبی قرار می گیرد و خلاق است.

 

او می خواهد خود را در بالاترین سطح ثابت کند. فکر نمی کنم باشگاهی بهتر از سیتی برای او و برای این کار وجود داشته باشد."

 

1633823

 

استرلینگ قبل از بازگشت به ترکیب تیم در دیدار فینال چمپیونزلیگ که به شکست برابر چلسی منجر شد، جایگاه خود را در ترکیب اصلی مورد علاقه گواردیولا در پایان فصل پیش از دست داده بود.

این مهاجم برجسته ترین بازیکن انگلیس در یورو 2020 بود و بعد از بازگشت به تمرینات سیتی در اوایل این هفته، مشتاق شروع بازی های فصل جدید است.

 

1633825

 

استرلینگ در ادامه گفت: "من یک هفته یا بیشتر تعطیلات تابستانی عالی داشتم و اکنون مشتاق هستم.

این فصلی است که من واقعاً منتظر آن هستم. من تمام انرژی و توجه خود را برای تمرکز روی این فصل گذاشته ام. نمی توانید تا ماه سپتامبر منتظر بمانید تا پنجره نقل و انتقالات بسته شود و بعد کار خود را در فصل جدید شروع کنید. باید خیلی سریع کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

ما باید کاملاً متمرکز باشیم تا پیروز شویم و از این موضوع کاملاً آگاه هستیم. ما می دانیم که بازی را برای حفظ عنوان قهرمانی خود در پیش را داریم.

ما دو سال پشت سر هم در سال های 2018 و 2019 قهرمان شدیم. این چیزی است که ما قادر به انجام آن هستیم. وقتی طعم آن ذهنیت برنده را بچشید، آن را بیشتر می خواهید. اگر می خواهید قهرمانی را ادامه دهید، نمی خواهید شاهد قهرمانی تیم دیگری در لیگ برتر باشید."

 

استرلینگ از هم تیمی های خود خواست تا درباره رقابت های اروپایی راحت باشند و همچنان مصمم است که نوبت آنها برای بالای سر بردن جام قهرمانی در چمپیونزلیگ هم فرا خواهد رسید.

استرلینگ در این باره گفت: "مهمترین چیز این است که انرژی زیادی برای این کار صرف نکنید. اوضاع ما خوب خواهد بود. با تیمی که ما داریم و این بازیکنان، ما فقط باید از آن لذت ببریم، ریتم خود را به دست آوریم و این اتفاق خواهد افتاد. "

 

دیدگاه‌ها