کد خبر : 1773812 | 22 مرداد 1400 ساعت 12:53 | 36.1K بازدید | 4 دیدگاه

پیشنهاد 120 میلیون یورویی به PSG؛

برنامه‌رئال:استفاده از استراتژی هازارد برای جذب امباپه

گزارش شده که رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه پیشنهادی 120 میلیون یورویی به PSG ارائه خواهد داد و امیدوارند پاریسی‌ها برای اجتناب از جدایی ستاره فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد، این پیشنهاد را بپذیرند.

برنامه‌رئال:استفاده از استراتژی هازارد برای جذب امباپه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال برنامه ریزی چگونگی نزدیک شدن به خرید کیلیان امباپه 22 ساله در تابستان امسال است، مخصوصا که ورود لیونل مسی به پاری سن ژرمن واقعیتی است که همه نگاه ها را به این باشگاه فرانسوی معطوف کرده است. کل اروپا در شگفتی است که پاریسی ها چگونه می توانند بدون نقض قوانین لیگ 1 و یوفا، صورتحساب دستمزد مسی را بپردازند. امضای قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی توسط PSG به رئالی ها امید دستیابی به توافق برای خرید امباپه را داده است و مدیران رئال اکنون معتقدند که طرف فرانسوی انتقال امباپه را برای متعادل کردن حساب و کتاب های خود در نظر خواهد گرفت. PSG اما موضع محکمی دارد و بارها تاکید کرده که امباپه فروشی نیست، اما رئال هم تسلیم نخواهد شد و تلاش خود را خواهد کرد.

 

1633724

 

پیشنهاد 120 میلیون یورویی مادرید

همانطور که توسط کادنا سر گزارش شده است، ایده رئال مادرید این است که یک پیشنهاد 120 میلیون یورویی ارائه دهد به این امید که PSG نظر مثبتی به آن داشته باشد یا حداقل به رقمی جایگزین برای شروع مذاکرات دست پیدا کنند. با توجه به آنچه در هفته های اخیر در بازار نقل و انتقالات پرداخت شده است، ممکن است این مبلغ کم به نظر برسد. به عنوان مثالسیتی به تازگی 117 میلیون یورو برای جک گریلیش پرداخت کرده است. اما مادرید بر فرمولی تکیه می کند که در گذشته برای آنها کار کرده است. امباپه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و اگر پاری سن ژرمن پیشنهاد رئال را قبول نکند، تابستان آینده می تواند به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو برود.

 

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد و او بارها پیشنهاد تمدید آن را، با وجود این واقعیت که آنها رقم قرارداد را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد و از مبلغ خالص 20 میلیون یورو در حال حاضر به رقمی نزدیک به 35 میلیون یورو خالص خواهند رساند، رد کرده است. در بازگشت از تعطیلات او به مدیران باشگاه قصد خود مبنی بر تمدید نکردن قرارداد و احترام گذاشتن به قراردادش در صورت تمایل PSG را تکرار کرد. در حالی که تنها یک سال از قرارداد امباپه باقی مانده است، رئال امیدوار است که پاری سن ژرمن دست از سرسختی بردارد خارج و به جای این که اجازه دهد در کمتر از یک سال امباپه به عنوان بازیکن آزاد پارک دو پرنس را ترک کند، اکنون او را بفروشد.

 

1630059

 

امباپه ، مانند هازارد، کورتوا یا کروس

تاکتیکی که رئال مادرید چندین بار آن را تکرار کرده است: تا آخرین سال قرارداد بازیکن صبر کنید و سپس یک پیشنهاد سخاوتمندانه به باشگاهی که مالک بازیکن است ارائه دهید. آخرین و بارزترین مثال ادن هازارد است که مادرید در تابستان سال 2019 مبلغ 100 میلیون یورو برای او پرداخت. همین اتفاق در مورد تیبو کورتوا در سال 2018 و تونی کروس در سال 2014 نیز رخ داد.

 

به گفته کادنا سر ایده رئال مادرید این است که 120 میلیون یورو پیشنهاد دهد و در صورت عدم علاقه PSG، پیشنهاد را با امید انتقال رایگان امباپه در سال 2022 پس بگیرد. اگرچه حقیقت این است که آخرین سیگنال های پاریس چندان دعوت کننده و مثبت به نظر نیمی رسند.

 

1633448

 

ناصر الخلیفی، رییس PSG، در مراسم معارفه لیونل مسی یک پیام مستقیم به امباپه فرستاد: "او بازیکن ما است، ما آینده او را می دانیم، او قبلا گفته است که نمی خواهد از PSG جدا شود، می ماند. او گفت که می خواهد تیمی رقابتی داشته باشد و نمی تواند تیمی رقابتی تر از این تیم فعلی بسازد. او بهانه ای برای انجام کاری جز ماندن ندارد، او پسر پاریس است و خواهد ماند."

الخلیفی به قصد آشکار این بازیکن برای ماندن در پاریس اشاره کرد، که حقیقت ندارد. امباپه از تمدید قرارداد امتناع کرده اما گفته است که به قراردادش احترام می گذارد و تا پایان آن در پاریس خواهد ماند.

 

الخلیفی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی Le Parisien افزود: "من به او گفته ام که دیگر بهانه ای برای نماندن ندارد. او از آمدن مسی خوشحال است، برخی رسانه ها به دنبال مشکلاتی هستند وقتی که هیچ مشکلی وجود ندارد. "

اشاره رییس پاری سن ژرمن به گزارش هایی مبنی بر این بود که امباپه از ورود فوق ستاره آرژانتینی به پاریس خوشحال نیست. درست است که در سال 2019 او به طور علنی خواستار مسئولیت بیشتر و پروژه ای شد که حول او می چرخید، اما از آن زمان PSG قرارداد نیمار را تمدید کرده و مسی را جذب کرده و دقیقا در جهت مخالف خواسته مهاجم فرانسوی حرکت کرده است.

 

1633857

 

استقبال امباپه از مسی

بخش رسانه های اجتماعی الچیرینگیتو چهارشنبه شب گزارشی تهیه کرد که در آن واکنش آنلاین بازیکنان PSG به پست های باشگاه در مورد ورود مسی را تحلیل می کرد. نیمار 14 پست، راموس 14 پست، دی ماریا 10 پست را لایک کرده بود و امباپه... هیچ پستی را لایک نکرده بود! روز گذشته سرانجام امباپه درباره خرید مسی اظهار نظر کرد و در کنار انتشار چهار عکس از خود در کنار لیونل مسی نوشت: "به پاریس خوش آمدی، لئو".

 

1633698

 

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت از عصبانیت امباپه به خاطر خرید مسی گزارش داد و نوشت که امباپه معتقد است این امر باعث شده سهم او از توجه و سلسله مراتب در رختکن PSG کاهش یابد. رسانه ایتالیایی همچنین فاش کرد که برنامه مهاجم فرانسوی این است که روز دوشنبه برای افشای اهداف خود در آینده صحبت کند. مهاجم جوان می تواند سرنخی از انتظارات خود از این پنجره نقل و انتقالات که در 31 آگوست در فرانسه و اسپانیا به پایان می رسد، ارائه دهد.

 

 

دیدگاه‌ها