کد خبر : 1773833 | 22 مرداد 1400 ساعت 14:24 | 23K بازدید | 9 دیدگاه

کلانتری:هشت سرباز از لیگ برتر می‌گیریم

سرمربی فجر سپاسی می گوید اینکه این تیم می تواند سرباز جذب کند نوعی خدمت به فوتبال است و نباید ایرادی گرفت.

کلانتری:هشت سرباز از لیگ برتر می‌گیریم

به گزارش ورزش سه، فجر سپاسی شیراز از زمانی که لیگ برتری شده در خصوص جذب بازیکن هیچ کاری انجام نداده علی کلانتری سرمربی این تیم گفت: بعد از اینکه لیگ برتری شدیم باشگاه به دنبال این بود که تسویه حساب کند و پاداش هایی که در نظر گرفته بود را پرداخت کند که خدا را شکر این اتفاق دارد می افتد. از روز دوشنبه هم تمدید قرارداد بازیکنان مان را انجام می دهیم و برای بازیکنانی که در تیم ما در لیگ یک زحمت کشیدند شرایطی را فراهم می کنیم که در لیگ برتر هم بدرخشند.


او در همین باره ادامه داد: در این مدت هم پیگیر بازیکنان سرباز بودیم و اولویت فجر هم در جذب بازیکن سرباز است. ما می توانیم ۸ بازیکن سرباز از لیگ برتر اضافه کنیم و خوشبختانه یک تیم نظامی بعد از چندسال به لیگ برتر برگشته و چون می تواند سرباز بگیرد خیلی استقبال زیاد شده و یک تعداد با ما در تماس هستند و می خواهند خدمت سربازی را طی کنند. انشاالله ما هم بتوانیم این ۸ بازیکن را در پست های کلیدی که به آن ها احتیاج داریم جذب کنیم .


وی در مورد عقاید برخی مبنی برا اینکه در تیم هایی که سرباز جذب نمی کنند عدالت وجود ندارد گفت: بالاخره هرکس یا هر باشگاهی خصوصیاتی دارد. مثل این است که ما بگوییم چرا فلان باشگاه برای یکسال این قدر خرج می کند و ما نمی کنیم. ما بودجه آنچنانی نداریم که ۳۰ میلیارد برای یک بازیکن بدهیم و آن هایی که دارند ما خوشحال هستیم چون برای جوان های مملکت ما خرج می شود. ما یک محیطی داریم که جوان ها می توانند استفاده کنند.


وی اضافه کرد: ما ۱۵,۱۶ بازیکن سرباز داریم و اگر این تیم نبود مجبور بود کجا برود و باید دو سال از فوتبال بیرون می ماند بنابراین قانون خوبی است. فجر سپاسی چندین سال به فوتبال ایران خدمات داده است.


کلانتری در پایان افزود: بعد از ۳۰ شهریور و تاسوعا و عاشورا  تمریناتمان را برای یک فصل خوب آغاز می کنیم.

دیدگاه‌ها