کد خبر : 1773849 | 22 مرداد 1400 ساعت 16:36 | 30.7K بازدید | 10 دیدگاه

بهترین هافبک های را دارم

کلوپ: جانشین برای واینالدوم؟ یک هافبک نام ببرید

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می گوید نیازی به جذب جانشین برای جورجینیو واینالدوم ندارد و روی داشته های فعلی خود حساب می کند.

کلوپ: جانشین برای واینالدوم؟ یک هافبک نام ببرید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا ساعت 21 کار خود در لیگ برتر را از جدال برابر نوریچ شروع خواهد کرد. اولین بازی فصل 22-2021 برای قرمزهایی که قطعا جزو مدعیان قهرمانی محسوب می شوند.

لیورپول تابستان امسال جورجینیو واینالدوم را از دست داد و در حالی که از گزینه های زیادی چون سائول نیگز به عنوان جانشین او نام برده می شد، هنوز این اتفاق رخ نداده و کلوپ در نشست خبری امروز خود گفت که به جانشین برای ستاره هلندی نیاز ندارد و روی هاروی الیوت جوان حساب باز کرده است.

 

1626213

 

 

کلوپ در پاسخ به سوالی در مورد جذب یک هافبک و با لبخند گفت:« شما بگویید؛ اگر قصد جذب یک هافبک را داشتید، یکی را نام ببرید. ما می توانیم روی همین داشته های فعلی مان حساب کنیم و شما می گویید باید برای جینی یک جانشین جذب کنیم.

هندرسون و تیاگو در یک هفته اخیر به تمرینات اضافه شده اند و ما چند بازی با جیمز میلنر، نبی کیتا و هاروی الیوت در مرکز زمین به میدان رفته ایم. ما همچنین اوکسلید چمبرلین، فابینیو و کورتیس جونز را هم داریم. کورتیس هافبکی با توانایی های بالاست که می توان روی او نیز حساب کرد.»

 

 

1633919

 

 

کلوپ ادامه داد:« اینها با سبک و خصوصباتی متفاوتند؟ شما بگویید به چه هافبکی نیاز داریم؟ او باید بیشتر از جینی گل بزند؟ باید بهتر از فابینیو دفاع کند؟ باید بیش از نبی کیتا، چمبرلین، کورتیس و هاروی خلاق باشد و موقعیت ایجاد کند؟

او باید بیشتر گلزنی کند؟ این از نظر من منطقی است ولی کدام هافبک در دسترس را می توانید به من معرفی کنید که بیشتر از هافبک های کنونی ما بتوانند گلزنی کنند؟

نمی گویم لیورپول نیاز به پیشرفت ندارد و قطعا باید بهتر و بهتر شویم ولی برای اینکه هافبک ها گل بزنند، باید موقعیتش را هم ایجاد کنیم. نمی توان گفت تنها باید هافبکی گلزن جذب شود. هافبکی که برای ما بازی می کند، برایش ساده نیست همواره در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. ما سبک و تاکتیک خاصی را پایه گذاری کرده ایم و هر بازیکنی نقش خودش را در این سیستم دارد.

 

 

1466375

 

 

من البته این نیاز و توقع هوادار را درک می کنم چرا که ششمین فصل حضورم در لیورپول است و به غیر از فصلی که ویرژیل فن دایک و آلیسون را جذب کردیم، اغلب در نقل و انتقالات چندان هزینه نکرده ایم. همیشه اینطور به نظر می رسد که به اندازه کافی در بازار فعال نبوده ایم. ما مداوم در پی ترقی تیم هستیم و بخشی از آن به جذب بازیکن جدیدی مربوط می شود.مهمترین بخش قضیه اما ساختن تیمی است که هواداران از تماشای بازی هایش لذت ببرند. باهم بجنگند و 100 درصد به باشگاه و ارزش هایش متعهد باشند. ما چنین تیمی داریم و اجازه دهید با همین داشته ها برای اهداف مان بجنگیم. تا پایان نقل و انتقالات هنوز زمان باقی است و اجازه دهید ببینیم در روز پایانی کجا قرار خواهیم داشت.»

 

 

1633838

 

 

فعالیت زیاد چلسی، سیتی و یونایتد در بازار نقل و انتقالات:« این برای من یک سورپرایز نیست. همه شرایط سیتی، چلسی و پی اس جی را می دانیم ولی یونایتد را نمی دانم که چطور این همه هزینه کرده است. در نهایت ما راه خودمان را می رویم و از زمان حضورم در لیورپول شرایط یکسان بوده است.

 

 

1633046

 

 

ما تنها پولی که به دست می آوریم را برای خریدها هزینه میکنیم و از جایی به ما تزریق نمی شود. فصل قبل ریسک هزینه کردن بالا بود ولی امسال توانستیم کوناته را جذب کنیم. آنقدر در انگلیس بوده ام که بدانم چگونه می توان برابر تیم هایی چون سیتی و چلسی مقابله کرد و به راه حل مناسبی دست خواهیم یافت.»

 

 

1633764

دیدگاه‌ها