کد خبر : 1773855 | 22 مرداد 1400 ساعت 16:52 | 65.1K بازدید | 11 دیدگاه

جدایی مسی و طعنه سنگین رئیس لالیگا به لاپورتا

خاویر تباس پایبندی خوان لاپورتا به سوپرلیگ را دلیل اصلی جدایی لئو مسی می داند و رئیس بارسا را به کنایه باهوش خواند.

جدایی مسی و طعنه سنگین رئیس لالیگا به لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه گذشته همه چیز بین بارسلونا و لیونل مسی تمام شد. فوق ستاره بارسا برای تمدید مهیا شده بود ولی مذاکرات بین پدرش و خوان لاپورتا رئیس بارسا خوب پیش نرفت. مسی باور نمی کرد که قرارداد تمدید نخواهد شد و یکشنبه قبل در مراسمی ویژه با چشمانی گریان از بارسا خداحافظی کرد. او سه شنبه شب تبدیل به بازیکن جدید پی اس جی شد.

رفتن لیونل مسی از بارسلونا و پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن بهانه‌ای شد تا خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا از یکی از دو دشمن اصلی این روزهای خود انتقاد کند.

 

 

1633674

 

 

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید دو مخالف واگذاری حق پخش بازی‌های لالیگا به یک شرکت خارجی برای بازه زمانی 50 ساله هستند و این در حالی است که تباس امیدوار بود بتواند با فروش حق پخش لالیگا رقمی نزدیک به سه میلیارد یورو درآمد کسب و آن را میان باشگاه‌های اسپانیایی توزیع کند. این اما تنها یکی از دلایل ناراحتی تباس از دست مدیر بارسلوناست که با آزاد گذاشتن مسی برای جدایی از این تیم، نه تنها ضربه بزرگی به این باشگاه زد، بلکه از طرفداران لالیگا کاست.

 

 

1632525

 

 

همین دو موضوع سبب شد که رئیس لالیگا انتقادش از لاپورتا را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز مطرح کند. او گفت:« بارسلونا قرار بود از محل عقد این قرارداد 275 میلیون یورو کسب کند، اما در این باشگاه تصمیم‌گیرندگان یکسری افراد بسیار باهوش هستند که هوش‌شان را با تصمیمات اخیرشان کاملاً نشان دادند.

من نمی‌دانم وضعیت مالی بارسلونا دقیقاً چگونه است، اما با این 15 درصدی که امسال می‌توانستند از محل درآمدهای حاصل از این قرارداد بگیرند، نزدیک به 40 میلیون یورو صاحب می‌شدند که می‌توانست به آنها برای ساختن تیمی قوی‌تر کمک کند، حالا چه با مسی و چه بدون مسی.»

دیدگاه‌ها