کد خبر : 1773857 | 22 مرداد 1400 ساعت 17:17 | 54.1K بازدید | 8 دیدگاه

هنوز یک تیم نیستیم

پوچتینو: امباپه می‌ماند؛ مسی بی اندازه خوشحال است

سرمربی پی اس جی حضور لیونل مسی در تیمش را بسیار روحیه بخش عنوان کرد و همچنین تاکید کرد که کیلیان امباپه به رئال نخواهد رفت.

پوچتینو: امباپه می‌ماند؛ مسی بی اندازه خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا از هفته دوم لوشامپیونا میزبان استراسبورگ است. پاریسی ها اولین بازی خود را در زمین تروا برده اند و فردا قطعا براس سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.

پی اس جی در حالی به مصاف حریف خود می رود که این روزها تحت تاثیر انتقال لیونل مسی قرار دارد و البته شایعات پیرامون کیلیان امباپه هم تمامی ندارد.

 

 

1633724

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری امروز خود و در مورد آینده امباپه گفت:« امباپه فقط سه هفته بازیکن ماست؟ چیزی در این رابطه ندارم که بگویم و رئیس اخیرا همه حرف ها را زد. کیلیان بازیکن پی اس جی است و با ما ادامه خواهد داد.»

 

جدایی ایکاردی:« او هم بازیکن پی اس جی است و هرچند در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی بعید می دانم از جمع ما جدا شود.»

 

داشتن مسی در تیم:« او موج مثبتی با خود به تیم وارد کرده و انرژی خوبی را در میان بازیکنان می بینم. این را همه حس می کنیم حتی مردم شهر پاریس و هواداران. داشتن این همه بازیکن خوب برای هر مربی یک مشکل لذتبخش است و هر کسی دوست دارد چنین تیمی در اختیار داشته باشد.»

 

 

1633803

 

 

جذب مسی:« همه چیز از بیانیه بارسلونا شروع شد و سپس ارتباط با مسی را استارت زدیم. باید از تلاش جمعی سران باشگاه تقدیر کنم. از رئیس و مدیر ورزشی و همه کسانی که در انتقال مسی نقش داشتند. همه در یک مسیر قرار داشتیم؛ مسیری که به جذب مسی منتج شد. طبیعی است که با مسی فشار و سطح توقعات بالا می رود ولی این فشار همیشه وجود داشت و من همان مسئولیت گذشته را روی دوشم احساس می کنم. هنوز یک تیم نیستیم و مجموعه ای از ستاره ها را داریم که من به عنوان مربی باید از آنها یک تیم منسجم درست کنم. این یک دردسر شیرین برایم محسوب می شود.»

 

زمان اولین بازی مسی:« او امروز برای دومین بار با ما تمرین کرد و قدم به قدم پیش می رویم. هدف این است که لئو به حس خوبی از وضعیت بدنی اش برسد و زمانش که برسد بازی خواهد کرد. او را به شکلی باورنکردنی شاد و خوشحال و پرانرژی می بینم. ما هر دو آرژانتینی هستیم و خوشحالم فوق ستاره ای چون او را در اختیار دارم. شخصیتی بالغ و باتحربه است و نیاز به معرفی هم ندارد و همه می شناسیمش.»

 

 

دیدگاه‌ها