کد خبر : 1773863 | 22 مرداد 1400 ساعت 18:29 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

در آستانه آغاز فصل جدید؛

آرتتا: فصل پیش برای همه فصل سختی بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، و شاگردانش در حالی باید در نخستین بازی فصل جدید امشب در لیگ برتر به مصاف برنتفورد بروند که پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت را در اختیار ندارند.

آرتتا: فصل پیش برای همه فصل سختی بود

به گزارش "ورزش سه"، پیش فصل یک دوره حیاتی برای باشگاه ها و مربیان است تا قبل از شروع فصل جدید تصمیمات کلیدی را برای تیم های خود و ترکیب اصلی بگیرند.

 

1633941

 

با این وجود در حالی که ساعاتی بیشتر به بازی ابتدایی لیگ برتر برای آرسنال باقی نمانده است، میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، در مورد اینکه بهترین گزینه او در پست دفاع راست چه کسی خواهد بود، چندان مطمئن به نظر نمی رسد.

دفاع راست ناحیه ای از زمین است که به نظر می رسید توپچی ها در آن نیاز به کار دارند. رسانه ای انگلیسی گزارش کرده اند که آرسنال در ابتدای پنجره تابستانی به دنبال بازیکن جدید در پست دفاع بود. نونو تاوارس با بنفیکا قرارداد امضا کرد، اما آینده هکتور بیرین هنوز حل نشده باقی مانده است. شایعاتی درباره انتقال او به اینتر میلان مطرح شد اما توجه نراتزوری از آن زمان متوجه دنزل دامفریس شده است.

میکل آرتتا که امشب باید تیمش را در نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید برابر برنتفورد به زمین بفرستد با مشکل دوگانه ای در برگزیدن ترکیب تیم اصلی آرسنال روبرو است.

توپچی ها امشب باید بدون کاپیتان خود و بهترین گلزن فصل گذشته در بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل برنتفورد به زمین بروند و میکل آرتتا مجبور است از همین ابتدا تصمیمات مهمی بگیرد.

 

1633939

 

پیر امریک اوبامیانگ به دلیل بیماری قادر به همراهی توپچی ها در نخستین بازی فصل نیست. همچنین الکساندر لاکازت نیز در این بازی غایب خواهد بود.

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "از زمانی که اوبا بازگشته به نظر می رسد که ذهنیت درستی دارد و تلاش می کند تا فصل گذشته، که به دلایل متعدد برای همه و نه فقط او فصل سختی بود، را پشت سر بگذارد و به سطح قبلی خود بازگردد.

 

هم او و هم ما می دانیم که با سطحی که او دارد این تیم می تواند به چیزهای بسیار بهتری دست یابد."

 

آرتتا همچنین درباره بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال، که پس از خراب کردن پنالتی برای انگلیس در فینال یورو 2020 قربانی حملات نژادپرستانه شده بود، صحبت و از او حمایت کرد.

روز یکشنبه گذشته آرسنال در یک بازی دوستانه به مصاف اسپرز رفت و در اتفاقی عجیب به محض ورود بوکایو ساکا، ستاره جوان توپچی ها به زمین، هواداران تاتنهام شروع به تشویق او کردند. احتمال بروز چنین حادثه ای در فوتبال انگلیس برابر با خاموش شدن خورشید یا یخ زدن آتش جهنم است! پس از مدت کوتاهی، ستاره نوجوان توپچی ها نیز به ابراز احساسات هواداران تاتنهام پاسخ داد.

 

1633940

 

آرتتا در این باره گفت: "من فکر می کنم این ماجرا اکنون بخشی از او و سابقه او به عنوان یک بازیکن فوتبال است.

آن زخم قرار است وجود داشته باشد. او چیزهای زیادی از آن می گیرد و مطمئناً در آینده از آن استفاده خواهد کرد.

من فکر می کنم پاسخی که او از دنیای فوتبال دریافت کرد، بسیار قاطع و کاملاً شایسته بود.

 

1633943


او بچه ای است که واقعاً به همه اهمیت می دهد، عاشق کاری است که انجام می دهد. وقتی با او در ارتباط هستید یا مدتی را با او می گذرانید، او از نظر احساسی ریو شما تاثیر می گذارد و می توانید واکنشی را که همه در آن ماجرا با او داشتند مشاهده کنید.

خوشحالم که بعد از آن پنالتی، که مطمئناً آن چیزی نبود که او می خواست، واکنش جهان احتمالاً قوی تر –از توهین ها- بود."

 

با توجه به این صحبت ها آیا طرفداران برنتفورد امشب ساکا را تشویق خواهند کرد؟ آرتتا در پاسخ به این پرسش گفت: "من اصلا تعجب نمی کنم اگر اینطور شود."

 

 

 

دیدگاه‌ها