کد خبر : 1773883 | 22 مرداد 1400 ساعت 20:58 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه آغاز فصل جدید سری آ؛

آلگری: آتالانتا از مدعیان فتح اسکودتو است

یوونتوس فردا در یک بازی دوستانه به مصاف آتالانتا خواهد رفت و مکس آلگری، سرمربی بیانکونری، در باره این حریف تمرینی گفته که آنها مدعیان اسکودتو هستند.

آلگری: آتالانتا از مدعیان فتح اسکودتو است

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه، در بازی دوستانه فردا مقابل آتالانتا، که مربی یوونتوس آنها را یکی از مدعیان اسکودتو می داند، حضور خواهد داشت.

 

دیدار دوستانه پیش فصل شنبه شب، درست یک هفته قبل از شروع رقابت های سری آ، برگزار می شود.

 

آلگری گفت: "دیبالا فردا باز می گردد، من می خواهم ببینم آمادگی جسمانی تیم در چه سطحی است. این یک آزمایش بزرگ برای ما است و باید یک تمرین خوب باشد، سپس از صبح سه شنبه باید تمرکز خود را بر روی خود فصل بگذاریم و آماده باشیم، چرا که سه امتیاز برابر اودینزه در دسترس ما است. "

 

1633974

 

به میدان رفتن دیبالا در این بازی یک خبر جدید است چرا که او در تمرینات پیش فصل دوباره با مصدومیت مواجه شده بود.

 

آگری درباره دیبالا گفت: "او در تمرینات مانند دیگران خوب به نظر می رسید. ما سخت کار می کنیم، اما بدیهی است که سطح آمادگی جسمانی بسته به زمان بازگشت بازیکنان در سراسر تیم متفاوت است. مطمئنم که مقابل اودینزه آماده خواهیم بود. "

 

یوونتوس در جام خوان گامپر برابر بارسلونا با نتیجه 3-0 شکست خورد و استفاده از آرون رمزی و دانیلو در نقش هافبک مقابل خط دفاعی نشان می داد که آنها به شدت در آن مناطق کمبود دارند.

 

1633973

 

آلگری گفت: "رمزی مقابل مونزا بازی کرد و فکر می کنم این هم یک عملکرد خوب دیگر از او بود.

او قطعاً می تواند پیشرفت کند. در مورد دانیلو، او آنقدر باهوش است که می تواند در آنجا بازی کند یا به عنوان مدافع راست، بنابراین من راضی بودم. بدیهی است که نتیجه ناامید کننده بود، اما این تنها دومین بازی دوستانه پیش فصل ما بعد از فقط یک هفته کار کردن با یکدیگر بود."

یوونتوس در ماه مه در فینال کوپا ایتالیا آتالانتا را شکست داد و فردا این دو تیم دوباره با هم دیدار خواهند کرد، اما آیا این بار آتالانتا می تواند مدعی واقعی اسکودتو باشد؟

 

آلگری در این باره اضافه کرد: "آتالانتا یک تیم اثبات شده است و جان پیرو گاسپرینی نشان می دهد که یک مربی بزرگ است. آنها یک تیم فیزیکی هستند، فوتبال خوبی بازی می کنند و در اروپا نیز عملکرد خوبی داشته اند، بنابراین آنها یکی از هشت تیمی هستند که برای قهرمانی می جنگند.


38 بازی وجود دارد و برای قهرمانی به ثبات نیاز دارید. مهم این است که با میل به پیروزی شروع کنید و یکی از مدعیان باشید."

 

1633975

 

یکی دیگر از شک و تردیدها در مورد چیدمان یوونتوس در این فصل، فدریکو کیه زا است، که می تواند در نقش های مختلفی به حریفان آسیب بزند.

 

سرمربی یووه درباره کیه زا گفت: "بزرگترین نقطه قوت کیه زا محصول نهایی او است. او شوت های زیادی می زند، در موقعیت های تک به تک زیادی قرار می گیرد، بنابراین شانس بسیار بیشتری برای عملکرد خوب در سمت راست دارد، اگرچه بازی های خوبی در سمت چپ نیز داشته است. "

 

 

دیدگاه‌ها