کد خبر : 1773949 | 23 مرداد 1400 ساعت 11:29 | 14K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی والیبال لهستان رفتنی شد؟

صحبت‌هایی مبنی بر جدایی سرمربی تیم ملی والیبال لهستان قوت گرفت.

سرمربی والیبال لهستان رفتنی شد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،  ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به زودی قرارداش با این تیم به اتمام می رسد. باتوجه به اینکه این مربی تا آخر سال جاری قرارداد دارد، صحبت هایی مبنی بر جدایی او از هدایت ملی پوشان لهستان جدی شده است.  

 

باتوجه به اینکه هینن موفق نشد در بازی های المپیک عملکرد خوبی داشته باشد، رسانه های لهستانی از جدایی او خبر داده اند.  اخیراً اطلاعاتی منتشر شده که قرار است ‌آندره‌آ آناستازی ایتالیایی دوباره سرمربی تیم ملی لهستان شود.

 

در این مورد رسانه های ورزشی لهستان نوشتند: "آینده هینن پس از المپیک توکیو و عدم موفقیت در این رقابت ها، نامعلوم است.  قرارداد او پس از مسابقات قهرمانی اروپا به پایان می رسد.  به گفته روزنامه نگار ایتالیایی Gian Luca Pasini، اگر قرارداد او تمدید نشود آندره‌آ آناستازی هدایت لهستان را برعهده خواهد گرفت. "

 

به گزارش ایسنا، آناستازی در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مربی تیم ملی والیبال لهستان بود.  در آن زمان او طلای لیگ جهانی، نقره جام جهانی و برنز قهرمانی اروپا را با لهستان به دست آورد. باتوجه به صحبت هایی که در رسانه های والیبالی مطرح است کنار گذاشته شدن هینن تقریبا قطعی به نظر می رسد و باید دید که این تیم با هینن در مسابقات قهرمانی اروپا چه نتیجه ای می گیرد.

دیدگاه‌ها