کد خبر : 1773956 | 23 مرداد 1400 ساعت 12:07 | 38.8K بازدید | 3 دیدگاه

بارسلوتا تا پنج دقیقه قبل از اولین مسابقه فرصت دارد

هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا قادر به استفاده از خریدهای خود در هفته اول لالیگا است یا خیر.

بارسلوتا تا پنج دقیقه قبل از اولین مسابقه فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا نه تنها منجر به جدایی دراماتیک لیونل مسی بعد از دو دهه از این باشگاه و انتقال او به پاری سن ژرمن شد، بلکه ممکن است جلوی حضور دیگر خریدهای این تیم در اولین بازی فصل را نیز بگیرد. با توجه به مصدومیت سرخیو آگوئرو، در حال حاضر تلاش مدیران این باشگاه فراهم نمودن شانس حضور اریگ گارسیا و ممفیس دیپای در هفته ابتدایی لالیگا خواهد بود.

 

1632226

 

باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی و تلاش برای ثبت قرارداد ممفیس دپای و اریک گارسیا در روز شنبه و پیش از رویارویی خود با رئال سوسیداد در روز یکشنبه است. اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد، آنها تقریبا تا سوت آغاز مسابقه فرصت دارند نام بازیکنان جدید را در لیست قرار داده و از آنها در هفته اول رقابت های لالیگا استفاده کند.

 

امروز نشریه اسپورت مدعی شد باشگاه بارسلونا از نظر قانونی تا ساعت 19.55 یکشنبه شب و پنج دقیقه قبل از بازی خود در ساعت هشت شب  برابر سوسیداد برای انجام این کار مهلت دارد. بارسلونا باید رقم 54692 یورو برای ثبت قرارداد هر بازیکن جدیدی که جذب کرده پرداخت کند. با توجه به انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن و البته تلاش بارسلونا برای رقم زدن شروعی مناسب در این فصل، رونالد کومان نیاز مبرمی به استفاده از ممفیس دیپای، خرید جدید و هلندی خود در بازی روز یکشنبه مقابل رئال سوسیداد دارد.

دیدگاه‌ها