کد خبر : 1774031 | 23 مرداد 1400 ساعت 18:06 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

پایان کار ستاره طلایی‌پوشان

ساسان حسینی از نفت مسجدسلیمان جدا شد

مهاجم نفت مسجدسلیمان جدایی‌اش از این تیم را تایید کرد و فصل آینده را در تیم دیگری حاضر خواهد بود.

ساسان حسینی از نفت مسجدسلیمان جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، ساسان حسینی، مهاجم اردبیلی نفت مسجدسلیمان که در این فصل توانسته بود عملکرد درخشانی در این تیم در مسیر بقای آنها ایفا کند، با انتشار متنی جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان را تایید کرد و فصل آینده را در تیم دیگری حاضر خواهد بود.

 

حسینی فصل بیستم را با ثبت هشت گل به پایان رساند تا سهمی بزرگ در بقای این تیم از خود به جا بگذارد، با انتشار این متن پایان همکاری خود را از جمع طلایی‌پوشان اعلام کرد:

 

مردم عزیز، خونگرم و میهمان نواز مسجد سلیمان و هواداران صبور و دوست داشتنی نفت مسجد سلیمان. نوشتن این جملات برای من کار راحتی نیست وحالا که می‌خواهم حرف از خداحافظی بزنم خاطرات تلخ و شیرین یک سالی که در خدمت شما بودم از جلوی چشمم رد می‌شود. سال خوبی در این شهر پرافتخار و اصیل و کنار شما عزیزان سپری کردم که باعث افتخار من است. خوشحالم از اینکه این همکاری با پایان خوشی چون بقا درلیگ برتر همراه بود.


همچنین جا دارد تشکر کنم از مسئولان کادر مدیریت و فنی که در این فصل سنگ تمام گذاشتند. تشکر ویژه‌ای از همبازیان خوبم در تیم دارم که یک سال فراموش نشدنی را برای من و مردم مسجدسلیمان رقم زدند. اما از تنها حسرت بگویم ؛در فصلی که گذشت نتوانستم هواداران خوب را در ورزشگاه ببینیم و در حضور آنها بعداز هرگل خوشحالی کنم. اگرچه مسیر ما از هم جدا شده ولی پیوند قلبی و عاطفی میان من و شما تا ابد برقرار خواهد بود. باعث افتخار بود که در روزهای سخت کنار شما بودم و امیدوارم توانسته باشم به سهم خودم در تلاشی که برای خوشحالی شما داشتم موفق بوده باشم. خداحافظ ایل بزرگ بختیار ، خداحافظ مسجد سلیمان

دیدگاه‌ها