کد خبر : 1774053 | 23 مرداد 1400 ساعت 20:28 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی 3 – 0 پالاس؛ تیم توخل مدعی است

چلسی در اولین هفته لیگ برتر موفق شد با سه گل کریستال پالاس را مغلوب کند.

چلسی 3 – 0 پالاس؛ تیم توخل مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که فصل گذشته در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی دست یافت و این فصل نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است، موفق شد در هفته نخست با سه گل از سد کریستال پالاس عبور کند.


چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی ارسال مارکوس آلونسو از سمت چپ فرصت داشت به گل اول مسابقه دست پیدا کند، اما ضربه سر کریستین پولیسیچ توسط دروازه بان پالاس مهار شد.


لحظاتی بعد این میسون مونت، هافبک جوان چلسی بود که از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای کردن دروازه چلسی امتحان کرد، اما ضربه او با عکس العمل گایتا همراه شد.


اما حملات چلسی در دقیقه 27 جواب داد و این تیم به گل رسید. آبی های لندن صاحب یک موقعیت ایستگاهی شدند و مارکوس آلونسو با نواختن یک ضربه تماشایی موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه پالاس کرد.

 

 

1634212

 

 


دقایقی بعد باز هم چلسی فرصت خوبی از روی یک ضربه ایستگاهی برای زدن گل دوم داشت، اما این بار ضربه میسون مونت راهی به دروازه پالاس پیدا کرد.
اما در دقیقه 40 چلسی به گل دوم دست یافت. ارسال زمینی میسون مونت در مقابل دروازه  با دفع توپ گایتا به کریستین پولیسیچ رسید و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دیرک دروازه تبدیل به گل دوم شد تا در نهایت چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شود.


در اوایل نیمه دوم ویلفرد زاها با حرکت از سمت راست فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او توسط ادواردو مندی دفع شد و کریستنسن نیز در ادامه توپ را دور کرد.


اما در دقیقه 58 چلسی به گل سوم هم دست یافت. روی پاس متئو کواچیچ، چالوباه پشت محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت شده و با یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه گل سوم را نیز به ثمر رساند.
دقایقی بعد و روی پاس عمقی چالوباه بود که تیمو ورنر در سمت راست محوطه جریمه پالاس موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه عجیب او عرض زمین را طی کرده و به بیرون رفت.

 

 

1634214

 

 

در اواخر مسابقه و روی ارسال مک آرتور این کریستین بنتکه بود که می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه او راهی به دروازه چلسی نیافت تا در نهایت این تیم با همان نتیحه 0-3 پالاس را شکست دهد.

دیدگاه‌ها