کد خبر : 1774061 | 23 مرداد 1400 ساعت 21:18 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: اینجا لیگ برتر است، دشوار ترین رقابت

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد تیمش امروز در دیدار مقابل پالاس خسته بوده است.

توخل: اینجا لیگ برتر است، دشوار ترین رقابت

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن شروع فوق العاده در این فصل لیگ برتر داشته و با سه گل موفق به کسب برتری برابر کریستال پالاس شدند. توماس توخل، سرمربی جوان چلسی در پایان این مسابقه بازی کردن در لیگ برتر را دشوار توصیف کرده و مدعی شد انتقال روملو لوکاکو به گلزنی هلی بیشتر چلسی کمک خواهد کرد.

 

توماس توخل گفت: "ما چهارشنبه شب بازی کرده و خیلی از نظر فیزیکی خسته شده بودیم. امروز هوا بسیار گرم بود و ما فقط می خواستیم برنده شویم. این پیروزی به شایستگی و با تکیه بر عملکرد خوب بازیکنان چلسی حاصل شد. آنها تلاش زیادی هنگام مالکیت یا در مقابل توپ گیری حریف کرده و توانستند بازی را کنترل کنند.

 

1634235

 

تا آنجا که ممکن بود فرصت طلب بوده و در بازی امروز به صد در صد بهترین عملکرد خود نزدیک شده بودیم. حالا نیز خیلی خسته هستیم که البته این موضوع نیز طبیعی است. همه چیز می توانست برعکس رقم بخورد، اما بازیکنان چلسی سزاوار تمجید هستند. از روز دوشنبه یا سه شنبه ما به تلاش برای بهبود وضعیت فیزیکی خود ادامه می دهیم تا برای بازی بعدی آماده باشیم. ترووه چالوباه گل فوق العاده به ثمر رساند و لایق این گلزنی بود.

 

او بازیکن بسیار متواضعی بوده از این شانس برای نشان دادن کیفیت خود استفاده کرده است. چالوباه شایسته بازی کردن بود و هدیه ای به او داده نشد. چالوباه آنقدر قوی است که همین حالا می تواند 90 دقیقه دیگر بازی کند و گل امروز او نیز فوق العاده زیبا بود. بعد از دیدن صحنه گل روی ابرها بودم. باورم نمی شد این توپ وارد دروازه شده و از صدای خوشحالی هواداران متوجه شدم چالوباه موفق به گلزنی شده است.

 

این فصل سعی می کنیم فاصله ها را در طی 90 دقیقه با دیگر رقبا کم کنیم. اینجا لیگ برتر است و سخت ترین نبرد محسوب می شود. من معتقدم ما در نقش یک شکارچی هستیم و باید فاصله را با لیورپول، سیتی و یونایتد کم کنیم. ما همچنین سعی می کنیم با اضافه شدن روملو لوکاکو به تیم کمک کنیم. در لیگ برتر گلزنی بسیار سخت است. ما همچنان می توانیم در یک سوم نهایی پیشرفت کرده و آرام تر و فرصت طلب تر باشیم."

دیدگاه‌ها