کد خبر : 1774063 | 23 مرداد 1400 ساعت 21:37 | 108.5K بازدید | 19 دیدگاه

PSG به دنبال جذب جانشین سرخیو راموس!

نام کالیدو کولیبالی، مدافع باتجربه ناپولی در لیست خرید پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

PSG به دنبال جذب جانشین سرخیو راموس!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در تابستان امسال و بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. اما این مدافع باتجربه و اسپانیایی که بخش زیادی از فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داده بود، در همین بدو ورود به پاریس نیز دچار آسیب دیدگی شده و زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست. پاری سن ژرمن برای جلوگیری از تکرار این روند قصد ندارد راموس را مجاب به بازگشت زودهنگام به میادین بکند و در واقع از این بابت عجله ای در کار نیست.

 

1547323

 

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد پاری سن ژرمن می خواهد برای جذب کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی اقدام کند. آنها به خوبی می دانند که با توجه به شرایط فعلی راموس، نمی توان در دراز مدت روی این بازیکن حساب باز کرد و به همین دلیل این تیم متمول و فرانسوی به دنبال یک گزینه دیگر نیز برای تقویت خط دفاعی خود است. تنها دو سال دیگر از قرارداد کالیدو کولیبالی با ناپولی باقی مانده و پاری سن ژرمن می تواند این بازیکن را با رقم 43 میلیون پوند جذب کند.

 

پی اس جی در تابستان شلوغ خود تا به حال جانلوئیجی دوناروما، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و البته لیونل مسی را جذب کرده و حالا می تواند با انتقال کالیدو کولیبالی، فصل رویایی خود را تکمیل بکند. کولیبالی که در سال 2014 با ناپولی قرارداد امضا کرد، در این مدت 283 بازی برای این باشگاه انجام داده و در سال 2020 جام حذفی ایتالیا را فتح کرده است.

دیدگاه‌ها