کد خبر : 1774195 | 24 مرداد 1400 ساعت 18:01 | 37.6K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع یونایتد و رد درخواست واران برای شماره 4

فیل جونز، مدافع باتجربه منچستریونایتد درخواست رافائل واران برای پوشیدن لباس شماره چهار را رد کرده است.

مدافع یونایتد و رد درخواست واران برای شماره 4

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه رافائل واران، مدافع فرانسوی و 29 ساله پیش از آغاز دیدار روز گذشته یونایتد مقابل لیدز در اولین هفته لیگ برتر و در مقابل هواداران شیاطین سرخ در استادیوم اولدترافورد انجام شده و این بازیکن با در دست گرفتن پیراهن شماره 19 در مقابل هواداران حاضر شد. اما نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد فیل جونز، مدافع باتجربه یونایتد به درخواست رافائل واران برای پوشیدن پیراهن شماره چهار گوش نداده و خواسته مدافع جدید این تیم را رد کرده است.

 

1634131

 

فیل جونز از زمان انتقال از بلکبرن در سال 2011 شماره چهار را به تن کرده، اما این بازیکن 29 ساله بیش از 18 ماه است که در یونایتد قرار نگرفته است. علیرغم تلاش فراوان، یونایتد در سال های گذشته موفق به فروش فیل جونز نشده و در واقع هیچ باشگاهی برای خرید این مدافع پراشتباه اقدام نکرده است.

 

قرارداد فیل جونز با یونایتد در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و به نظر این باشگاه چاره ای جز حفظ این بازیکن و پرداخت دستمزد او طی دو فصل پیش رو ندارد. رافائل واران در اولین فصل حضور خود در رئال مادرید در سال 2011 شماره 19 را پوشید و حالا بعد از یک دهه این اتفاق در اولدترافورد برای او تکرار خواهد شد. فصل گذشته پیراهن شماره 19 در اختیار دیالو بود و این بازیکن امسال شماره 16 را به تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها