کد خبر : 1774211 | 24 مرداد 1400 ساعت 19:53 | 198.7K بازدید | 11 دیدگاه

مائوریتو در حاشیه؛

یک ستاره PSG از انتقال لیونل مسی راضی نیست!

به نظر می رسد مائورو ایکاردی خیلی از نهایی شدن انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن راضی نباشد.

یک ستاره PSG از انتقال لیونل مسی راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، نهایی شدن پروسه انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن باعث شد این باشگاه فرانسوی حالا با در اختیار داشتن او، مائورو ایکاردی، نیمار و کیلیان امباپه با اختلاف صاحب بهترین خط حمله فوتبال جهان باشد. اما احتمالا مائورو ایکاردی خیلی از رخ دادن این اتفاق راضی نیست و در واقع انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن از دو جهت به ضرر این مهاجم پرحاشیه و آرژانتینی خواهد بود.

 

ابتدا اینکه قاعدتا مائوریسیو پوچتینو از مثلث نیمار- لیونل مسی و کیلیان امباپه در خط حمله استفاده می کند و فقط در صورت مصدومیت یا محرومیت این سه بازیکن است که شرایط بازی کردن برای مائوریتو فراهم خواهد شد.

 

1634569

 

در واقع مائورو ایکاردی که فصل قبل هم جایگاه ثابتی در ترکیب پاری سن ژرمن نداشت، حالا برای رسیدن به ترکیب اصلی شرایط دشوارتری را پیش روی خود می بیند. او که در دو هفته ابتدایی لیگ یک موفق به گلزنی شده، بعید است در روزهای حساس جایی در 11 نفر ابتدایی داشته باشد.

 

اما دومین مورد رابطه نه چندان خوب این بازیکن با لیونل مسی است. حتی در روزهایی که مائورو ایکاردی در ترکیب اینتر در اوج بود هم شاهد دعوت شدن یا حداقل حضور فیکس او در ترکیب تیم ملی آرژانتین نبودیم و بسیاری رابطه خوب مسی با مکسی لوپز را عامل این موضوع می دانستند.

 

در واقع ارتباط ایکاردی با واندا نارا باعث تیره و تار شدن رابطه این بازیکن با لیونل مسی شده بود. البته همچنان اخباری در مورد احتمال جدایی مائورو ایکاردی و بازگشت او به سری آ وجود دارد و باید دید در رختکن پاری سن ژرمن اوضاع بین این دو بازیکن آرژانتینی چگونه پیش خواهد رفت.

 

1634570

دیدگاه‌ها