کد خبر : 1774218 | 24 مرداد 1400 ساعت 20:00 | 40.6K بازدید | 13 دیدگاه

شماتت لاپورتا به خاطر جدایی مسی (عکس)

به نظر می رسد هواداران بارسلونا هنوز به شدت از خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه عصبانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های ابتدایی سال جدید میلادی بود که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار شده و خوان لاپورتا بعد از حدود یک دهه دوباره سکان هدایت باشگاه را در دست گرفت. مهم ترین وعده انتخاباتی خوان لاپورتا حفظ لیونل مسی و تمدید قرارداد با این بازیکن بود و با توجه به رابطه خوب این دو نفر، هواداران بارسلونا از ماندن بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه اطمینان داشتند.

 

اما در شرایطی که همه در انتظار شنیدن خبر رسمی تمدید قرارداد لیونل مسی بودند، به یکباره خوان لاپورتا اعلام کرد امکان ثبت قرارداد وجود ندارد و در نهایت این ستاره آرژانتینی با قراردادی دو ساله راهی پاری سن ژرمن شد. برخی نشریات مدعی شدند همکاری خوان لاپورتا با فلورنتینو پرز در مورد پروژه سوپرلیگ در نهایت باعث شد بارسلونا توان حفظ لیونل مسی را نداشته باشد.

 

اما امروز هواداران عصبانی بارسلونا بنرهایی علیه خوان لاپورتا در نزدیکی استادیوم نوکمپ نصب کردند. روی این بنرها مضامینی چون "تو همدست فلورنتینو هستی" یا "خوان لاپورتا در شان بارسلونا نیست" و "تو به لیونل مسی خیانت کردی" نوشته شده و به نظر می رسد رئیس این باشگاه تنها چند ماه بعد از انتخاب از سوی هواداران، خیلی زود محبوبیت خود را از دست داده است.

 

1634575

 

1634576

 

1634577

دیدگاه‌ها