کد خبر : 1774228 | 24 مرداد 1400 ساعت 20:28 | 46.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزینه آرسنال در صورت اخراج آرتتا مشخص شد

به نظر می رسد آنتونیو کونته جدی ترین گزینه آرسنال برای جانشینی میکل آرتتا در ادامه فصل است.

گزینه آرسنال در صورت اخراج آرتتا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عصر جمعه در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر با نتیجه 2-0 برابر برنتفورد تازه صعود کرده مغلوب شد تا از همین ابتدای فصل انتقادات از عملکرد میکل آرتتا آغاز شود. این سرمربی جوان و اسپانیایی در دو فصل اخیر موفق به کسب دستاورد خاصی روی نیمکت توپچی ها نشده و در صورت ادامه این نتایج ضعیف، تا پیش از اتمام فصل از باشگاه آرسنال جدا خواهد شد. حالا نشریه توتواسپورت مدعی شد اگر مدیران آرسنال تصمیم به قطع همکاری با میکل آرتتا بگیرند، آنتونیو کونته گزینه اول آنها برای ادامه فصل خواهد بود.

 

1634585

 

کونته که سابقه درخشانی در فوتبال انگلیس داشته و در باشگاه چلسی موفق به فتح لیگ برتر و جام حذفی شده، در پایان فصل گذشته و با توافقی دو جانبه از اینتر جدا شد و در حال حاضر بیکار است. آنتونیو کونته در فصل تابستان در آستانه حضور روی نیمکت رئال مادرید قرار داشت، اما در نهایت توافق حاصل نشد تا این سرمربی ایتالیایی فصل را بدون تیم آغاز کند.

 

همچنین مدیران آرسنال تصور می کنند در صورت توافق با آنتونیو کونته، امکان جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 23 ساله و آرژانتینی اینتر نیز بیشتر خواهد شد. لائوتارو که در دوران حضور کونته روی نیمکت نراتزوری عملکرد درخشانی در این تیم داشت، هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده و بر سر دستمزد به توافق نرسیده است.  اما لائوتارو علاقه زیادی به فعالیت دوباره زیر نظر آنتونیو کونته داشته و در صورت حضور این سرمربی در لندن، احتمال جذب این بازیکن نیز بیشتر می شود.

دیدگاه‌ها