کد خبر : 1774239 | 24 مرداد 1400 ساعت 21:10 | 33.5K بازدید | 2 دیدگاه

هافبک نروژی در مسیر جدایی دائمی از رئال مادرید

رئال مادرید آماده فروش مارتین اودگارد، هافبک نروژی خود در این ماه به باشگاه آرسنال است.

هافبک نروژی در مسیر جدایی دائمی از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، هافبک جوان و خلاق نروژی در پنج سال اخیر فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال مادرید پیدا نکرده و اغلب اوقات به صورت قرضی در تیم های دیگر بازی کرده است. حالا به نظر می رسد مدیران رئال مادرید به فروش دائمی مارتین اودگارد رضایت داده اند و این بازیکن به زودی راهی لیگ برتر خواهد شد.

 

1585266

 

سایت گل امروز در گزارشی مدعی شد مدیران آرسنال پس از فروش جو ویلوک به نیوکاسل به قیمت 25 میلیون پوند در حال مهیا کردن پیشنهاد جدیدی برای خریدن مارتین اودگارد، هافبک خلاق و جوان رئال مادرید در هفته های پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی است. کارلو آنچلوتی در اولین بازی رئال مادرید در لالیگا مقابل آلاوس نام اودگارد را در لیست تیمش قرار نداد و حتی پیراهن شماره 21 او نیز به رودریگوی برزیلی داده شده است.

 

آرسنال که در ابتدای ماه ژانویه مارتین اودگارد را به صورت قرضی از رئال مادرید به خدمت گرفته بود، حالا به دنبال انتقال دائمی این بازیکن است. عملکرد اودگارد در همین نیم فصل حضور در آرسنال میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها را تحت تأثیر قرار داد. اودگارد در ترکیب توپچی ها 20 بازی انجام داد و گل های حساسی در مقابل المپیاکوس و تاتنهام به ثمر رساند. مدیران باشگاه اسپانیایی از هرگونه پیشنهاد رسمی برای فروش اودگارد استقبال می کند و البته حداقل مبلغ 34 میلیون پوند را برای فروش این هافبک نروژی می خواهند.

دیدگاه‌ها