کد خبر : 1774272 | 25 مرداد 1400 ساعت 00:27 | 28K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا ۴- ۲سوسیداد؛ پسامسی شیرین شروع شد

بارسلونا موفق شد با ارائه یک نمایش خوب با نتیجه 4-2 سوسیداد را شکست دهد.

بارسا ۴- ۲سوسیداد؛ پسامسی شیرین شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته اول رقابت های لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-2 به سود شاگردان رونالد کومان خاتمه یافت.

 

بارسلونا شروع بسیار خوبی و در دقیقه 10 می‌توانست دروازه سوسیداد را باز کند اما ضربه برگردان فوق العاده زیبای آنتوان گریزمان با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 12 ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا به روی دروازه با ضربه سر زیبای آنتوان گریزمان همراه شد اما توپ او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 19 قفل دروازه سوسیداد شکسته شد. ارسال ممفیس دیپای به دهانه دروازه با ضربه سر تمام کننده جرارد پیکه به همراه شد تا بارسلونا با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1634667

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، مارتین برایتویت روی ارسال فوق العاده فرانکی دی یونگ و با یک ضربه سر تمام کننده دروازه سوسیداد را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در نخستین دقایق نیمه دوم بارسلونا توانست گل سوم را هم وارد دروازه سوسیداد کند اما آنتوان گریزمان در موقعیت آفساید قرار داشت تا این گل مردود اعلام شود.

 

در دقیقه 50 اگرچه به نظر می رسید جوردی آلبا در موقعیت آفساید قرار داشته اما این بازیکن در موقعیتی کاملاً تک به تک یک فرصت استثنایی را از دست داد.

 

در دقیقه 59 بارسلونا توانست گل سوم خود را هم به ثمر برساند. حرکت خوب جوردی آلبا از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه بعد از دفع گلر سوسیداد در مقابل پای مارتین برایتویت قرار گرفت و او گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1634673

 

 

در دقیقه 66 سوسیداد می‌توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه مایکل مرینو توسط نتو دفع شد تا دروازه بارسلونا همچنان بسته باقی مانده باشد.

 

در دقیقه 74 ستاره جوان بارسا یعنی پدری بود که می توانست گل چهارم این تیم را به ثمر برساند اما رمیرو ضربه این بازیکن از زیر طاق دروازه بیرون آورد.

 

در دقیقه 82 سوسیداد موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. اشتباه مدافعان بارسلونا به خولن لوبته این فرصت را داد تا دروازه این تیم را باز کند و نتیجه را به 3-1 تغییر دهد.

 

 

1634674

 

 

در دقیقه 86 رئال سوسیداد به یک ضربه ایستگاهی دست یافت. میکل اویارزابال پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه بارسلونا را باز کرد تا نتیجه 3-2 شود.

 

در دقیقه 91 بارسلونا توانست گل چهارم را به ثمر برساند و خیال خود را از پیروزی راحت کند. ارسال مارتین برایتویت به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده سرخی روبرتو همراه شد تا بازی با نتیجه 4-2 تمام شود.

دیدگاه‌ها