کد خبر : 1774288 | 25 مرداد 1400 ساعت 09:48 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا اجازه نداده که به ترکیب نهایی برسیم

قانع: درتلاشیم در قطر اردو داشته باشیم

سرمربی تیم هندبال بانوان کشورمان گفت: چون پرواز ما به اردن از مسیر قطر است در تلاشیم اردویی در قطر داشته و یکی دو بازی دوستانه داشته باشیم.

قانع: درتلاشیم در قطر اردو داشته باشیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، خدیجه قانع در خصوص تیم هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا اظهار داشت: در گروه ما تیم‌های ژاپن، هند، اردن، افغانستان و کویت حضور دارند. هر سالی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتیم هند حریف سرسختی برای ما بوده و با اختلاف یکی دو گل این تیم را شکست داده‌ایم. اردن هم میزبان است و می‌دانیم که تیمی که میزبان شده حتما به دنبال پیروزی است. بعلاوه در بحث هندبال مردان نیز شاهد بودیم که هرگاه کشورهای عربی میزبان هستند داوری‌ها به سود آنها خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و مجوز حضور در مسابقات جهانی را برای نخستین بار به دست آوریم.

 

سرمربی تیم هندبال بانوان تاکید کرد: تقسیم گروه‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا منصفانه است. اگر ژاپن را کنار بگذاریم رقابت برای صعود به عنوان تیم دوم گروه بین ایران، اردن و هند است. کویت در بوسنی اردو زده و تا شروع مسابقات در این اردو حضور خواهد داشت و اردن هم در کمپ حاضر است.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم هندبال ایران نیز بازی تدارکاتی خواهد داشت، گفت: فدراسیون در تلاش است تا بازی دوستانه در نظر بگیرد. چون پرواز ما به اردن از مسیر قطر است در تلاشیم اردویی در قطر داشته و یکی دو بازی دوستانه داشته باشیم. قطر بازی نزدیکی به اردن دارد و به ما کمک می‌کند.

 

قانع در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر زمان اعلام اسامی نهایی بازیکنان تصریح کرد: وضعیت فعلی کرونا هنوز اجازه نداده که به ترکیب نهایی برسیم. 25 نفر در اردو هستند در نهایت 18 نفر انتخاب می‌شوند. چند نفر از بازیکنان کرونا و بالطبع آن ضعف داشتند به همین دلیل برای ایجاد عدالت صبر می‌کنیم تا همه در شرایط بدنی یکسان باشند‌.

وی در پایان گفت: اگر بشود بعد از این اردو، یک اردوی یک ماهه تا اعزام  داشته باشیم و‌ نگرانی از بابت کرونا نباشد و در قرنطینه کامل باشیم، بسیار عالی است.  البته بازیکنان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کردند.

دیدگاه‌ها