کد خبر : 1774335 | 25 مرداد 1400 ساعت 13:28 | 39.5K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت‌وحشتناک برادر گوتزه در لیگ‌ ۳ آلمان (عکس)

فلیکس گوتزه، برادر ماریو گوتزه و بازیکن کایزرسلاترن، با یک مصدومیت ترسناک مواجه شد.

مصدومیت‌وحشتناک برادر گوتزه در لیگ‌ ۳ آلمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در جریان دیدار کایزرسلاترن برابر ویکتوریا برلین یک اتفاق درام گونه برای فلیکس گوتزه رخ داد؛ جایی که این بازیکن که برادر ماریو گوتزه نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 72 بازی روی یک برخورد و به شکلی کاملاً ترسناک و نگران کننده روی زمین افتاد.

در واقع به نظر می رسید که روی این برخورد یک ضربه به شقیقه گوتزه وارد و باعث شده این بازیکن دقایقی روی زمین بیفتد. بعد از این اتفاق سه بازیکن بلافاصله بالای سر گوتزه ظاهر شدند و وضعیت او را در حالت پایداری قرار داده و کمک قابل توجهی به این بازیکن کردند.

 

1634815

 

1634816

 

1634813

 

مارکو آنتورپن، سرمربی کایزرسلاترن بعد از رقم خوردن این اتفاق برای فلیکس گوتزه گفت: "وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد طبیعتاً شما نیز با آن همراه می شوید. من شرایط این پسر را دیدم و واقعا نمی‌توانست حرف بزند. امیدوارم اوضاع او از این بدتر نشود."

 

گوتزه بلافاصله بعد از این اتفاق در بیمارستان برلین بستری شد و در بخش مراقبت های ویژه است. همچنین اولین تشخیص در مورد آسیب دیدگی او ترک مویی در جمجمه بوده است. با این حال به نظر می رسد که اکنون حال گوتزه بهتر شده چرا که ساعاتی پیش در اینستاگرام خود نوشت: " از همه آرزوهای خوبی که برای من داشتید متشکرم. فعلا خوب هستم."

 

دیدگاه‌ها