کد خبر : 1774367 | 26 مرداد 1400 ساعت 11:20 | 102.3K بازدید | 9 دیدگاه

جدایی یک بازیکن دیگر از جمع شاگردان نویدکیا

سپاهان برای مهدی ترکمان آمد نداشت

مهدی ترکمان مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان تصمیم به جدایی گرفت.

سپاهان برای مهدی ترکمان آمد نداشت

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن با ارائه نمایش‌های چشم‌گیر در ترکیب پارس جنوبی جم در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم به جمع طلایی پوشان اصفهانی اضافه شد و شروع فوق العاده ای هم در اولین دیدار خود داشت و موفق شد مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان گلزنی کند ولی این مسابقه از معدود مسابقاتی بود که او توانست به طور ثابت در آن بازی کند و طی یک و نیم فصل روزهای سختی را در سپاهان پشت سر گذاشت.


ترکمان مدت زیادی از یک و نیم سال حضورش در سپاهان را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و زمانی هم که آماده بازی بود، با حکم کمیته تعیین وضعیت به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد با محرومیت مواجه شد تا بدشانسی‌هایش در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دار باشد.


این مدافع چپ با نظر مثبت امیرقلعه نویی جذب سپاهان شد و در لیگ بیستم نیز با حضور محرم نویدکیا در اردوی تیم ماندنی شد ولی با نمایش هایی که امید نورافکن در پست تخصصی او داشت، فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش به دست نیاورد تا با توجه به حضور نورافکن و شایان مصلح به عنوان دو رقیب جدی، در آستانه آغاز لیگ بیست و یکم تصمیم به جدایی بگیرد و حالا امیدوار در تیم آینده‌اش بتواند نمایش‌هایش در نیمه اول لیگ نوزدهم را تکرار کند.


پیش از ترکمان جدایی استنلی کی روش، پیام نیازمند، محمد محبی و احسان حاج صفی نیز از جمع طلایی پوشان اصفهانی قطعی شده بود. البته محمدرضا مهدی زاده دیگر مدافع سپاهان نیز این روزها مذاکراتی جدی را با مدیران باشگاه پشت سر می گذارد و امکان جدایی این بازیکن هم وجود دارد.

 

ترکمان در لیگ بیستم تنها 5 مرتبه به عنوان یار تعویضی برای سپاهان بازی کرد که تعداد دقایق حضور او از 51 دقیقه تجاوز نکرد و در جام حذفی هم در یک مسابقه 31 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و البته موفق شد پاس گل بسیار پراهمیتی را در جریان پیروزی مقابل مس رفسنجان ارسال کند.

دیدگاه‌ها