کد خبر : 1774368 | 25 مرداد 1400 ساعت 17:05 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

وقتش بود به مربی ایرانی اعتماد شود

عبادی‌پور: بازیکنان تیم ملی نیازی به کاپیتانی من ندارند

بازیکن تیم ملی والیبال ایران نسبت به حضور یک مربی ایرانی در راس کادرفنی این تیم ابراز خوشحالی می‌کند.

عبادی‌پور: بازیکنان تیم ملی نیازی به کاپیتانی من ندارند

میلاد عبادی‌پور در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اردوی تیم ملی والیبال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: ما دیروز اولین جلسه تمرینی خود را داشتیم. خداراشکر همه بچه‌ها در شرایط خوبی هستند. متاسفانه در لیگ ملت‌ها و المپیک نتیجه ای که مد نظرمان بود نتوانستیم کسب کنیم. با این حال تورنمنت مهم آسیایی را داریم که تعیین کننده صعود به قهرمانی جهان 2023 است. خیلی برای ما مهم است. چهار، پنج مهره قدیمی و خوبمان را دیگر نداریم. این کارمان را سخت‌تر می‌کند. با این حال باانگیزه تر از قبل وارد مسابقات می‌شویم و امیدوارم اول مدال طلا و بعد سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم.


وی درباره حضور یک مربی ایران به نام بهروز عطایی در راس کادرفنی تیم ملی والیبال تاکید کرد: در چند سال گذشته که مربی خارجی داشتیم، به نظرم توانایی هایمان بهتر از آن بود که چنین نتایجی بگیریم. مثلا در لیگ ملت های 2014 یا 2021 می توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما این اتفاق نیفتاد. بهتر است در این شرایط با مربیان داخلی کار شود و تجربیات جهانی را این عزیزان به دست بیاورند. من فکر می‌کنم بچه های تیم ملی هم با مربی ایرانی راحت باشند. می‌توانیم خیلی چیزها را بهم راحت‌تر انتقال بدهیم. این موضوع می‌تواند نتایج خوبی را در آخر مسابقات در پی داشته باشد.


عبادی پور درباره اینکه با خداحافظی سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال شده عنوان کرد: درباره سعید معروف نمی‌توانم چیزی بگویم چون احساس می‌کنم هرچقدر درباره او حرف بزنم اجحاف در حقش می‌شود. او خیلی بزرگ‌تر از لغاتی است که من بخواهم استفاده کنم.

 

1613532

 


وی ادامه داد: درباره کاپیتانی هم باید بگویم همه بچه های کنونی تیم کاپیتان هستند و نیازی به کاپیتان ندارند. من به عنوان کاپیتان تیم احساس می کنم یک بازیکن معمولی مثل سال های گذشته هستم. در خدمت تیم هستم . این لطف از طرف آقای عطایی صورت گرفت که کاپیتان شوم و از او ممنونم اما احساسم همان احساسی است که در 2011 آقای عطایی مربی مان در نوجوانان بود. همیشه تلاش کردم که به تیم ملی کمک کنم و احساسم مثل همان روزها و بازیها است. کاپیتانی نمی‌تواند چیزی را درون من عوض کند. فقط مسئولیتم را سنگین تر می‌کند. به خاطر اینکه جوان تر ها نگاه ویژه ای به کاپیتان دارند اما خودم چنین احساسی ندارم و به عنوان یکی از اعضای خیلی کوچک والیبال می‌خواهم به تیم ملی کمک کنم و در اختیار تیم ملی هستم.


عبادی‌پور درباره وضعیت آینده باشگاهی خودش در لهستان افزود: قراردادم با تیم لهستانی تمام می‌شود. هنوز کسی سال آینده را ندیده و باید ببینیم چه می‌شود. شاید اتفاقی بیفتد که به ایران برگردم اما شاید هم نشود.

دیدگاه‌ها