کد خبر : 1774378 | 25 مرداد 1400 ساعت 17:53 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد در فینال غایب است؛

مارکو روزه: برابر بایرن مونیخ فقط یک هدف داریم

مارکو روزه، سرمربی دورتموند تاکید کرد هدف تیمش در دیدار مقابل بایرن مونیخ کسب پیروزی است.

مارکو روزه: برابر بایرن مونیخ فقط یک هدف داریم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو روزه که بعد از درخشش روی نیکت گلادباخ هدایت دورتموند را به عهده گرفت، فردا شب در اولین آزمون بزرگ سرمربی این تیم در سوپرجام آلمان برابر بایرن مونیخ خواهد بود. مارکو روزه در نشست مطبوعاتی قبل از این دیدار مدعی شد علیرغم شرایط دشوار برای ریکاوری، تیمش برای کسب پیروزی راهی میدان خواهد شد.

 

مارکو روزه گفت: "وقتی در رقابتی حاضر هستید باید تلاش کنید تا برنده شوید. حالا کسب یک عنوان قهرمانی برای دورتموند در دسترس است. ما یک مسابقه بزرگ با بایرن مونیخ در پیش داریم. ما این دیدار را خیلی جدی می گیریم، حتی اگر شرایط آسان نباشد. ما سه روز پس از اولین بازی رسمی خود به میدان می رویم و زمان کمی برای ریکاوری داریم.

 

1634866

 

اما ما سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین ارائه داده و نشان دهیم که برای ادامه فصل آماده هستیم. وقتی هدایت دورتموند را به عهده گرفته و تاریخ این باشگاه را مطالعه می کنی، می خواهی برای قهرمانی تلاش کنی و من به همین دلیل اینجا هستم. ما فردا برای عنوان قهرمانی مبارزه می کنیم."

 

شرایط بازیکنان دورتموند: "تورگان هازارد در نیمه اول دیدار مقابل فرانکفورت از ناحیه مچ پا احساس درد کرد. این ناحیه بعد از بازی متورم شد و بنابراین او شانسی برای حضور در دیدار برابر بایرن ندارد.

 

ما باید به طور روزانه روند پیشرفت و ریکاوری امره جان را زیر نظر داشته باشیم. او می تواند به عنوان شماره شش ، شماره هشت یا مدافع میانی بازی کند و این ویژگی برای سرمربی انعطاف پذیری فوق العاده ای را به ارمغان می آورد."

 

1634868

دیدگاه‌ها