کد خبر : 1774394 | 25 مرداد 1400 ساعت 19:43 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین پولیسیچ

از همبازی شدن با لوکاکو هیجان زده هستم

کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی از انتقال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و جدید چلسی استقبال کرده است.

از همبازی شدن با لوکاکو هیجان زده هستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که فصل گذشته و با درخشش در نییم فصل دوم زیر نظر توماس توخل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، روز شنبه این فصل لیگ برتر را با پیروزی 0-3 مقابل کریستال پالاس و در فرمی فوق العاده آغاز کردند. این در حالی بود که روملو لوکاکو پس از انتقال 98 میلیون پوندی خود از اینتر و به علت رعایت قوانین مربوط به شیوع ویروس کرونا در این دیدار به میدان نرفت و حالا کریستین پولیسچ انتظار دارد ستاره بلژیکی در این فصل به تیم لندنی قدرت هجومی بیشتری بدهد.

 

1559541

 

کریستین پولیسیچ به وب سایت رسمی چلسی گفت: "روملو لوکاکو مهاجم بزرگی است. او هنگامی که پشت به دروازه است به خوبی بازی کرده و قادر به حفظ توپ می باشد. همچنان روملو لوکاکو یک گلزن بزرگ و خبره است و بنابراین من از همبازی شدن با او بسیار هیجان زده هستم. به نظر من با حضور لوکاکو روزهای فوق العاده ای در انتظار چلسی در ادامه فصل خواهد بود. ما تیمی بسیار خوب و با ستاره های فراوان داریم و این واقعا هیجان انگیز است.

 

ما همگی در برابر پالاس عملکرد بسیار خوبی را ارائه دادیم و ثبت کلین شیت بسیار مهم بود. روز شیرینی برای چلسی رقم خورد و من از کسب این سه امتیاز مهم خوشحالم. بی تردید کسب عنوان قهرمانی چالش ما خواهد بود، اما این تنها اولین مسابقه است. ما بازی به بازی را پیش رفته و سعی کنیم یک فصل درخشان را در کنار هم رقم بزنیم."

دیدگاه‌ها