کد خبر : 1774476 | 26 مرداد 1400 ساعت 12:45 | 43.3K بازدید | 5 دیدگاه

مدافع گالاتاسرای هم تیمی اش را زد و اخراج شد(عکس)

مدافع برزیلی تیم گالاتاسرای به دلیل درگیری فیزیکی با هم تیمی اش در جریان بازی، با کارت قرمز داور مواجه شد.

مدافع گالاتاسرای هم تیمی اش را زد و اخراج شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم گالاتاسرای در هفته اول لیگ برتر ترکیه به مصاف گیرسون اسپور رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. این دیدار اما یک اتفاق عجیب و تلخ هم برای گالاتاسرای به همراه داشت؛ درگیری دو بازیکن این تیم در اوایل نیمه دوم، اخراج یکی از آنها را به دنبال داشت.

 

در حالی که تیم گالاتاسرای با دو گل از حریف پیش بود، مارکائو، مدافع میانی این تیم در دقیقه 60 به آکتورک اوغلو ، هم تیمی خود حمله کرده و دو ضربه مشت به او زد. این حرکت مارکائو یک کارت قرمز برایش به همراه داشت تا گالا سی دقیقه پایانی بازی را ده نفره ادامه دهد.

 

1635015

 

طی چند لحظه وقفه ای که در بازی به وجود آمد، مارکائو شروع به دویدن به سمت هم تیمی خود کرد که با حرکت انگشت او را دعوت به سکوت کرد، در این لحظه عصبانیت مدافع برزیلی شدت یافت و این بازیکن با ضربات مشت به جان  آکتورک اوغلو افتاد که فقط سعی در دفاع از خود داشت. دیگر بازیکنان گالاتاسرای خیلی زود خود را به محل دعوا رسانده و به سختی توانستند دو هم تیمی خود را از هم جدا کنند. شرایط به حدی عجیب بود که حتی موسلرا هم از دروازه تا میانه زمین را دوید تا مانع از وخیم تر شدن اوضاع شود.

 

1635013

 

آکتورک اوغلو که انتظار چنین حرکتی را از سوی هم تیمی اش نداشت، در حالی که همچنان در حال توضیح و مشاجره با او بود، به داور بازی اشاره کرد که شروع کننده ماجرا چه کسی بود؟ داور هم پس از بازبینی صحنه، مارکائو را با کارت قرمز جریمه کرد تا تیم میهمان ده نفره شود. فاتح تریم، سرمربی گالا پس از این اتفاق آکتورک اوغلو را هم تعویض کرد چرا که این بازیکن از اتفاقات رخ داده شده گیج و منگ بود.

 

انتظار می رود که مارکائو به خاطر این حرکت خود از سوی باشگاه گالاتاسرای با جریمه ای سنگین مواجه شود؛ برخی هم معتقد هستند که باشگاه ترکیه ای حتی می تواند حکم اخراج این مدافع را صادر کند.

 

1635016

در این شات جالب، فاتح تریم و کرم در کنار یکدیگر مشغول تماشای کارت قرمزی هستند که مقابل چشمان مارکائو قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها