کد خبر : 1774483 | 26 مرداد 1400 ساعت 12:59 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین مصاحبه به عنوان بازیکن شیاطین سرخ؛

واران و افشای دلیل جدایی از رئال و انتقال به یونایتد

رافائل واران پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به منچستر یونایتد، در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن شیاطین سرخ گفت که زمان برای شروع یک ماجراجویی جدید در اولدترافورد مناسب بود.

واران و افشای دلیل جدایی از رئال و انتقال به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران در اولین مصاحبه رسمی خود پس از پیوستن به منچستریونایتد، از هیجان خود برای شروع این مرحله جدید از حرفه اش پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان امسال، صحبت کرد و به بیان دلایلی پرداخت که به نظر او باعث می شد این تابستان زمان خوبی برای جدایی از رئال و پیوستن به منچستریونایتد باشد.

 

واران سرانجام هفته گذشته به عنوان آخرین خرید شیاطین سرخ تایید شد و مدافع فرانسوی پس از توافقی 34 میلیون پوندی (47 میلیون دلار) یونایتد با رئال مادرید به اولدترافورد رسید. به دنبال رونمایی از واران در اولدترافورد قبل از بازی شنبه شیاطین سرخ مقابل لیدز، رسانه باشگاه اولین مصاحبه با مدافع میانی 28 ساله را در وب سایت رسمی یونایتد منتشر کرده است.

 

1635026

 

واران که قراردادی چهار ساله را با یونایتد امضا کرده است و قرار است تا سال 2025 در اولدترافورد بماند، گفت: "من بسیار خوشحال و برای شروع این سفر جدیدم هیجان زده هستم. با باشگاه قبلی ام ماجراجویی واقعا خوبی داشتم اما اکنون این برای من یک شروع جدید است و از اینجا بودن بسیار خوشحالم.

 

گفته می شود این مدافع فرانسوی در سال 2011 نیز، قبل از اینکه در نهایت رئال مادرید را انتخاب کند، نزدیک به پیوستن به یونایتد بود. اما انتقال به منچستریونایتد و لیگ برتر همیشه از جاه طلبی های او بوده است.

واران همچنین جزئیاتی از دیدار با الکس فرگوسن در خانه خود در سال 2011، زمانی که او به شدت با شیاطین سرخ ارتباط داشت، فاش کرد.

 

واران در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه شد انتقال به اولدترافورد قرار است برای او اتفاق بیافتد، گفت: "از سال 2011، زمانی که سر الکس فرگوسن به خانه مادرم آمد، شایعات زیادی وجود داشت و افراد زیادی درباره من و منچستریونایتد صحبت می کردند.

وقتی واقعی شد، آن زمان بود که من با باشگاهم صحبت کردم و احساس می کردم که این یک فرصت واقعی برای بازی در لیگ برتر برای منچستریونایتد است.


فکر می کنم به خاطر خیلی چیزها لحظه خوبی بود، اما به نظرم مهمترین چیز این است که این یک چالش جدید است و انگیزه بزرگی برای شروع در لیگ جدید در باشگاهی بزرگ مانند منچستریونایتد است.


این فرصت برای من شگفت انگیز بود، بنابراین من این تغییر را برای خودم و خانواده ام انتخاب کردم. آنها با من آمده اند. وقتی همه چیز خوب است و موقعیت و لحظه خوبی پیش می آید شما ان را حس می کنید و این لحظه مناسب بود. "

 

1634508

 

گفتگوی واران با سولسشر

ملی پوش فرانسوی در مورد مربی جدیدش اوله گونار سولسشر اطمینان داد که او قبلاً با مربی نروژی صحبت کرده است تا در مورد برنامه ها و اهداف باشگاه در فصل های آینده اطلاعات بیشتری کسب کند.

 

واران گفت: "برای من بسیار مهم بود که دقیقاً در مورد فلسفه و چالش ها و اهداف و جاه طلبی های باشگاه بدانم. این برای من واقعا بسیار مهم بود. و من عزم واقعی و بلندپروازی زیادی را برای کار بسیار سخت و تلاش برای انجام هر کاری که ممکن است برای کسب جام را احساس می کنم. این به من انگیزه می دهد."

 

واران برای تماشای پیروزی پر گل  5-1 هم تیمی های جدیدش برابر لیدز در بازی افتتاحیه لیگ برتر برای شیاطین سرخ روی سکوها حضور داشت. او اکنون می تواند اولین بازی خود برای منچستریونایتد را برابر ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت ماری انجام دهد.

 

دیدگاه‌ها