کد خبر : 1774572 | 26 مرداد 1400 ساعت 23:06 | 29.9K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع‌اسپانیایی بارسا در آستانه تمدید قرارداد دو ساله

به نظر می رسد که سرخی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

مدافع‌اسپانیایی بارسا در آستانه تمدید قرارداد دو ساله

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا تا به اینجای تابستان روزهای پر سر و صدا و شلوغی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشته است. آنها اسطوره و بهترین بازیکن خود یعنی لیونل مسی را به دلیل مشکلات اقتصادی از دست دادند و در سمت مقابل بازیکنانی نظیر ممفیس دیپای، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را به خدمت گرفتند.

 

اما به نظر می‌رسد که بارسلونا همچنان روزهای شلوغی را در نقل و انتقالات پیش رو خواهد داشت و در واقع این باشگاه قصد دارد برای بهبود اوضاع مالی خود برخی از ستاره هایش از جمله میرالم پیانیچ و ساموئل اومتیتی را به فروش برساند؛ در واقع چند روز سرنوشت‌ساز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی در انتظار بلوگرانا خواهد بود.

 

 

1634819

 

 

سرخی روبرتو یکی از بازیکنانی به شمار می‌آمد که از چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی او از بارسلونا به گوش می رسید. از طرفی گفته شد که باشگاه هایی نظیر اینتر و منچستر سیتی به جذب این بازیکن علاقه مند هستند اما نهایتاً به نظر می‌رسد که او در بارسلونا ماندگار خواهد بود.

 

در همین راستا اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که سرخیو روبرتو با وجود کاهش دستمزد خود تصمیم گرفته که به کارش در بارسلونا ادامه دهد و احتمالاً طی روزهای آینده تمدید قرارداد دو ساله او رسمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها