کد خبر : 1774600 | 27 مرداد 1400 ساعت 08:30 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال ساحلی می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر باشد

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان پس از کسب هشتمی جهان در مسابقات قهرمانی جهان لهستان گفت: در صورت برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر می‌توانیم در جمع ۴ تیم برتر المپیک ناشنوایان قرار بگیریم.

والیبال ساحلی می‌تواند در جمع ۴ تیم برتر باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیرحسین منظمی در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان لهستان، اظهار کرد: تیم‌های ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در این مسابقات موفق به کسب جایگاه هشتمی و دوازدهمی جهان از بین ۱۹ تیم شرکت کننده در این مسابقات شدند، در حالی که پیش از این ما هیچ مقامی در جهان یا المپیک نداشتیم و همواره در انتهای جدول قرار داشتیم.

 

او گفت: اگر بخواهیم در المپیک عملکرد موفقی داشته باشیم و در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیریم باید از الان اردوهای خود را به صورت مدون و منسجم شروع و با برنامه حرکت کنیم تا فاصله خود را با تیم های برتر دنیا کاهش دهیم.

منظمی با بیان این که عملکرد والیبالیست‌های ساحلی در چک راضی کننده بود، گفت: بازیکنان ما هنوز از نظر بدنی و تکنیک و تاکتیک نسبت به برخی از تیم‌های برتر دنیا در سطح پایینی قرار دارند، البته با شناسایی چهره‌های جدیدتر می‌توان تیم قوی و خوبی را برای المپیک آماده کرد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان یکی از مشکلات بازیکنان را "پاس دادن با ساعد" عنوان کرد و افزود: بازیکنان هنوز این توانایی را ندارند که به جای ساعد با پنجه پاس بدهند، در حالی که سایر تیم‌ها مشکلی در این خصوص نداشتند.

 

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون برای اعزام تیم‌های والیبال ساحلی به قهرمانی جهان لهستان گفت: برای المپیک به دنبال شناسایی بازیکنان فنی‌تر و قوی‌تر هستیم تا تیم خوبی را برای برزیل آماده کنیم.

دیدگاه‌ها