کد خبر : 1774661 | 27 مرداد 1400 ساعت 14:50 | 75.7K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت ستاره انگلیسی؛

خیانت به هری کین؛ تصمیم جدایی قطعی است!

تصمیم هری کین مبنی بر جدایی از تاتنهام و انتقال به منچسترسیتی در همین تابستان جدی است.

خیانت به هری کین؛ تصمیم جدایی قطعی است!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد هری کین احساس می کند دنیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام وعده های گذشته را زیر پا گذاشته و به این بازیکن بدقولی کرده است. به همین دلیل هری کین مصمم است به هر طریقی در این ماه به منچسترسیتی بپیوندد. منابع نزدیک به هری کین مدعی شدند که در جلسه ابتدای فصل گذشته، دنی لووی موافقت کرد که در صورت عدم موفقیت اسپرز در کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا کسب یک جام، این مهاجم 27 ساله تاتنهام را ترک کند.

 

1634941

 

در آن جلسه رئیس باشگاه خطاب به هری کین گفته که اسپرز با هدایت ژوزه مورینیو برای کسب جام و حضور در بین چهار تیم برتر رقابت می کند. هری کین بر این باور بود که اگر این اهداف محقق نشوند، باشگاه به او اجازه جدایی می دهد.

 

منچسترسیتی جدی ترین و در واقع تنها مشتری هری کین محسوب می شود و این بازیکن به دنبال انتقال به ورزشگاه اتحاد است. آخرین پیشنهاد سیتی 125 میلیون پوند بوده، اما تاتنهام حداقل 150 میلیون برای فروش این بازیکن درخواست کرده است.

 

هری کین با این تصور که تاتنهام قبل از فصل جدید اجازه جدایی این بازیکن را صادر می کند راهی ادوی تیم ملی انگلیس و رقابت های یورو 2020 شد و حالا احساس می کند در حق او خیانت شده است. به هر حال این ستاره انگلیسی تا پایان فصل نقل و انتقالات و تا روز آخر برای جدایی از تاتنهام و انتقال به سیتی تلاش خواهد کرد. گفتنی است هری کین در سال 2018 یک قرارداد شش ساله و تا سال 2024 با تاتنهام امضا کرد.

دیدگاه‌ها