کد خبر : 1774694 | 27 مرداد 1400 ساعت 23:48 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

فقط یک امضا

مارتین اودگارد-آرسنال، در آستانه نهایی شدن

مارتین اودگارد ستاره نروژی رئال با قراردادی تا سال 2026 به آرسنال خواهد پیوست.

مارتین اودگارد-آرسنال، در آستانه نهایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2021 انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده بود.

 

 

1635292

 

 

فصل که به اتمام رسید، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه ای تایید کرد که اودگارد به رئال باز خواهد گشت. عملکرد خوب ستاره نروژی باعث شده بود تا توپچی ها برای حفظ او ابراز علاقه کنند ولی رئال مادرید روی بازگشت او اصرار داشت. به خصوص پس از استعفای زیدان و آمدن کارلو آنچلوتی، امید بر این بود که اودگارد بالاخره بتواند در رئال نقشی مهم برعهده بگیرد اما چنین نشد.

 

 

1635290

 

 

او در پیش فصل نتوانست کارلتو را متقاعد کند و ستاره نروژی پس از اینکه متوجه شد در رقابت با هافبک های رئال جایگاهی تضمین شده ندارد، درخواست جدایی داد. آرسنال همواره منتظر چنین فرصتی بود تا اودگارد را برگرداند و رئال هم پس از سال ها قرض دادن ستاره نروژی، این بار او را دائمی واگذار کرد.

 

 

1634830

 

 

پس از شش سال حضور قرضی اودگارد در تیم های مختلف، بالاخره او با قراردادی 5 ساله به ارزش تقریبی 40 میلیون یورو از این پس دائمی برای آرسنال بازی خواهد کرد. او هدف اصلی توپچی ها بود ولی انتقالش به دلیل اینکه رئال قصد حفظ او را داشت، ساده نبود، هرچند در نهایت همه چیز به سود آرسنال پیش رفت.

اودگارد امروز وارد لندن شد و تست های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا فقط امضای نهایی باقی مانده است. او به دلیل واکسینه شدن مشکلی بابت قرنطینه کرونا هم ندارد و اگر تا جمعه عصر قراردادش در اتحادیه فوتبال انگلیس به ثبت برسد، می تواند یکشنبه برای آرسنال برابر چلسی به میدام هم برود.

دیدگاه‌ها