کد خبر : 1774703 | 27 مرداد 1400 ساعت 20:23 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

او حاضر به عذرخواهی هم نشد

افشاگری ستاره آرژانتینی؛ گاسپرینی به من حمله کرد

پاپو گومس ستاره آرژانتینی سابق آتالانتا ادعا کرد جانپیرو گاسپرینی مربی باشگاه، قصد زدن او را داشت.

افشاگری ستاره آرژانتینی؛ گاسپرینی به من حمله کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاپو گومس کاپیتان سابق آتالانتا و جانپیرو گاسپرینی سرمربی باشگاه برای هفته ها با یکدیگر به مشکل خورده‌ بودند و رابطه خوبی نداشتند.

در بازی آتالانتا و میتیلند در دور گروهی لیگ قهرمانان بود که گاسپرینی بین نیمه گومس را از بازی بیرون کشید و مشخص شد سرپیچی ستاره آرژانتینی از دستورات تاکتیکی دلیل تعویض زودهنگامش بوده است.

 

 

1561160

 

 

گومس از این مسئله بسیار ناراحت بود و رابطه شکرآب او با سرمربی باتجربه آتالانتا هرگز درست نشد.

 پاپو گومس که از سال 2014 در عضویت باشگاه آتالانتا بود، در پنجره زمستانی 2021 از جمع آبی‌وسیاه پوشان برگامو جدا و راهی سویا شد. او می‌گوید در جریان بازی آتالانتا و میتیلند در لیگ قهرمانان اروپا، گاسپرینی قصد داشته به او حمله فیزیکی کند.

 

ستاره سویا در گفت‌وگو با روزنامه "لا ناسیون" آرژانتین درباره این ماجرا گفت:« من از دستورات تاکتیکی گاسپرینی اطاعت نکردم. 10 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود و او از من خواست در سمت راست بازی کنم، در حالی که من داشتم خیلی خوب در سمت چپ بازی می‌کردم، برای همین به گاسپرینی گفتم که در سمت راست زمین بازی نمی‌کنم. با انجام این کار در حین برگزاری بازی و با وجود دوربین‌ها کاملاً طبیعی بود که او عصبانی شود. می‌دانستم که بین دو نیمه گاسپرینی مرا از زمین بیرون خواهد کشید و این کار را هم کرد. در رختکن و بین دو نیمه اما گاسپرینی از محدودیت‌ها فراتر رفت و سعی کرد به من حمله فیزیکی کند.»

 

 

1635313

 

 

گومس در ادامه گفت:« وقتی حمله فیزیکی وجود داشته باشد، شرایط غیرقابل تحمل می شود، بنابراین درخواست ملاقات با آنتونیو پرکاسی رئیس باشگاه را دادم و به او گفتم که هیچ مشکلی برای ادامه کار ندارم چون قبول دارم که اشتباه کرده‌ام و به عنوان کاپیتان تیم خوب رفتار نکردم، من یک الگوی بد بودم که از مربی سرپیچی کرده بود، اما به رئیس باشگاه گفتم که گاسپرینی باید از من عذرخواهی کند. روز بعد جلسه‌ای با حضور کل اعضای تیم داشتیم و من از سرمربی و هم‌تیمی‌هایم بابت اتفاقی که افتاده بود، عذرخواهی کردم، اما گاسپرینی از من عذرخواهی نکرد.

پس از چند روز از آن ماجرا به رئیس باشگاه گفتم که نمی‌خواهم در آتالانتا باشم و با گاسپرینی کار کنم. رئیس باشگاه هم در پاسخ به من گفت که نمی‌گذارد از تیم جدا شوم، او نمی‌خواست مرا از دست بدهد. طناب‌کشی از همانجا شروع شد و آنها من را از تیم اصلی جدا کردند و تنها با تیم ذخیره‌ها تمرین می‌کردم. این رفتار زشتی از جانب باشگاه بود چون بعد از هفت سال بازی در آتالانتا و تمام کارهایی که برای این باشگاه انجام داده بودم، مرا کنار گذاشتند. آنها رفتار بدی با من داشتند. رئیس باشگاه عرضه نداشت که از گاسپرینی بخواهد از من یک عذرخواهی ساده کند. این پایان همه چیز بود.»

 

 

1590613

 

 

لازم به ذکر است که گاسپرینی امروز ادعای گومس را تکذیب کرد و گفت که حمله فیزیکی از جانب خود بازیکن بوده است.

 

پاپو گومس آرژانتینی در 252 بازی برای آتالانتا به میدان رفت و آمار 59 گل‌زده را خود برجای گذاشت.

دیدگاه‌ها