کد خبر : 1774708 | 27 مرداد 1400 ساعت 21:32 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلر جدید پورتیموننزه در نشست مطبوعاتی معارفه اش

نیازمند: به آینده خوش بینم، انگار در خانه خودم هستم

پیام نیازمند دروازه بان ایرانی پورتیموننزه روز گذشته به صورت رسمی به این تیم پیوست و پس از پایان قرنطینه، در نشست خبری معارفه اش حضور پیدا کرد.

نیازمند: به آینده خوش بینم، انگار در خانه خودم هستم

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند روز گذشته به صورت رسمی به تیم پورتیموننزه پرتغال پیوست و با این تیم قراردادی سه ساله بست که بند فسخ آن 20 میلیون یوروست. نیازمند 26 ساله که تا پیش از این برای تیم سپاهان اصفهان بازی می‌کرد، برای اولین بار بازی در فوتبال اروپا را تجربه خواهد کرد. 


او پس از پایان دوران قرنطینه اش و عقد قرارداد با پورتیموننزه در منطقه آلگاروه پرتغال و در نشست خبری معارفه اش حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. نیازمند در بخش ابتدایی صحبت هایش گفت: خیلی خوشحالم از اینکه اینجا هستم. نظرم درباره آینده خیلی مثبت است و می دانم که روزهای خوبی با هم خواهیم داشت. از روز اولی که به اینجا رسیدم، افراد باشگاه از رئیس گرفته تا بازیکنان، کادرفنی همه با من خیلی مهربان بودند و اینجا مانند خانه خودم است. دیدم که همه از هم حمایت می کنند و به همدیگر کمک می کنند تا هر چه زودتر در اینجا جا بیفتم. همانطور که گفتم، به آینده خوش بین هستم.


وی ادامه داد: روزی که مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند و چیزهای جالبی درباره ام گفتند، هیجان زده شدم. راستش پیشنهادات دیگری هم داشتم اما وقتی با رئیس باشگاه و مربی صحبت کردم، مشخص بود که این باشگاه را انتخاب می کنم. الان هم خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم.

 
او درخصوص اینکه نظرش درباره فوتبال پرتغال چیست، پاسخ داد: به نظر من همه چیز در اینجا جدید است. فرهنگ، مردم. چون برزیلی هایی را می بینم که پرتغالی صحبت می کنند. من هم سعی می کنم زبان جدید را یاد بگیرم و مطمئنا بعد از چند ماه می توانم پرتغالی صحبت کنم. سعی ام را می کنم. اما بازیکنان تیم توانایی بالایی دارند. بازیکنان خوبی هستند، زمین تمرین خوبی داریم و همه چیز عالی است. همین موارد یک گام بزرگ رو به جلو برای هر بازیکن و هر دروازه بانی است. خوشحالم که می توانم با باشگاه های پرتغالی کنار بیایم. 
نیازمند درباره اینکه چه انتظاری از تجربه حضور در پرتغال دارد و اینکه چه کاری می تواند برای تیمش انجام دهد پاسخ داد: رویای من مثل رویای هر تیمی است. ما برای تیم می جنگیم. اول اینکه هواداران و مردم را خوشحال کنیم. من سفر طولانی به اینجا داشتم. اما خیلی خوش بین هستم. این یک گام بزرگ برای هر بازیکنی است. چون باشگاه شرایط بسیار خوبی برای بازیکنان دارد. مانند زمین تمرین، مثل جو باشگاه که فوق العاده است. برای پیشرفت و بهتر شدن، شرایط خوبی فراهم است. بنابراین سعی ام را می کنم بعدش باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.


سنگربان ایرانی پورتیموننزه درباره اینکه آیا با سایر بازیکنان ایرانی حاضر در فوتبال پرتغال صحبت کرده است پاسخ داد: بله آنها دوستان من هستند. نمی دانم منظور شما کدامشان است، مهدی طارمی یا علی علیپور. اینجا بازیکنان خوبی داریم. فقط هم در پرتغال نیستند. در کشورهای دیگر هم بازیکنان ایرانی داریم. حتی در ایران نیز بازیکنان با استعداد زیادی داریم که پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارند. 

 

1635334


او ادامه داد: قبل از اینکه به پرتغال بیایم، درباره این کشور، فوتبالش و فرهنگ آن سؤالاتی پرسیدم. همه آنها به من گفتند که پرتغال کشوری فوق‌العاده و دارای لیگی عالی برای پیشرفت است.


نیازمند در پاسخ به سوالی در مورد اینکه نظرش درباره جعفر سلمانی هم تیمش اش در پورتیموننزه چیست، گفت: سلمانی پسر خوبی است. او خیلی ساکت و خجالتی است اما سعی می کند به من کمک کند و من هم به او کمک می کنم. او فصل گذشته در اینجا بوده و قبل از اینکه به اینجا بیایم، خیلی از او سوال کردم. همیشه راجع به باشگاه حرف های خوبی می زد. سعی می کنیم با هم بهترین کار را برای تیم انجام بدهیم. 

 

1635335


او درباره تاوارس سرمربی سابقش در سپاهان نیز گفت: او دو فصل مربی دروازه بان ها و مربی من در ایران بود. ما با هم در ایران رکوردهای زیادی را شکستیم. دو فصل عالی با هم داشتیم. برای او آرزوی موفقیت می کنم. او مربی خیلی خوبی است. الان هم در آمریکای جنوبی است. همیشه با او در تماس هستم چون مربی فوق العاده و مرد بسیار خوبی است. 
نیازمند درباره اینکه پیش از حضور در پورتیموننزه با تاوارس مشورت کرده است یا خیر نیز پاسخ داد: البته، بارها با او صحبت کردم. چون در جنوب پرتغال زندگی می کرد. همه چیز درباره پورتیموننزه و سایر باشگاه های پرتغالی را برایم گفته است. از او پرسیده بودم که می توانم رود در باشگاهم و در پرتغال جا بیفتم؟ دیدگاه او هم در این زمینه خیلی مثبت بود و گفت که می توانم  در اینجا روزهای خیلی خوبی داشته باشم.


او درباره اینکه چه انتظاری از هواداران پورتیموننزه و همچنین رقابت با گلرهای این تیم دارد، گفت:  انتظار دارم که هواداران مانند همیشه از تیم حمایت کنند. درباره رقبایم نیز می گویم که سعی می کنم سخت کار کنم و در هر تمرین و هر بازی تمام تلاشم را انجام بدهم. البته تصمیم مربی هم شرط اصلی است که چه کسی را انتخاب می کند. من تلاشم را می کنم و می خواهم که توانایی هایم را بالا ببرم. پیش از این، سه دروازه بان در اینجا حضور داشتند که با هم بازی می کردند و من هم اینجا هستم که کار را انجام دهم. به چیزهای دیگری فکر نمی کنم.

 

برای دیدن ویدئوی این مصاحبه با زیرنویس اختصاصی "ورزش سه" به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

 

 

 کنفرانس مطبوعاتی نیازمند پس از پایان قرنطینه

 

 

دیدگاه‌ها