کد خبر : 1774728 | 28 مرداد 1400 ساعت 09:09 | 109.5K بازدید | 18 دیدگاه

بهترین بازیکن تاریخ اسپانیا؟

رای جالب توماس مولر به نظرسنجی یوفا

اکانت رسمی یوفا در توییتر پرسیده بود که بهترین بازیکنی که تاکنون با پیراهن تیم ملی اسپانیا به میدان رفته کیست و توماس مولر در این مورد تردیدی نداشت.

رای جالب توماس مولر به نظرسنجی یوفا

به گزارش "ورزش سه"، تاکنون صدها بازیکن برای تیم اسپانیا بازی کرده اند. تصمیم گیری در مورد بهترین فوتبالیستی که تاکنون نماینده اسپانیا بوده بسیار مشکل خواهد بود. از بین  لوییس سوارز(پیشکسوت اسپانیایی)، آرکونادا، گوردیو، بوتراگنیو، هیرو، کاسیاس، ژاوی، ژابی آلونسو، اینیستا، ویا، تورس، راموس و... انتخاب های زیادی وجود دارد.

یوفا در حساب توییتر خود برای یورو 2020 این سوال را مطرح کرده است که بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا چه کسی بوده است و در کمال تعجب همگان توماس مولر، ملی پوش آلمانی، با نوشتن نامی به این پرسش پاسخ داد: رائول.

نظر هافبک بایرن در این باره شفاف و روشن است و روی کاپیتان سابق رئال مادرید شرط می بندد.

 

1635366

 

رائول گونزالس بلانکو از اولین بازی خود در سال 1994 تا کناره‌گیری اش در سال 2006، در مجموع 102 بازی برای اسپانیا انجام داد و در سه مرحله نهایی جام جهانی (1998، 2002 و 2006) و دو یورو (2000 و 2004) شرکت کرد. او با 44 گل دومین گلزن برتر اسپانیا است. سرمربی کنونی کاستیا بدشانس بود که نتوانست در تورنمنت های بعدی که اسپانیا در آنها موفق به کسب قهرمانی شد، شرکت کند. اما این موضوع برای مولر که او را به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ تیم اسپانیا برگزیده، مهم نیست.

 

1635364

 

همواره گفته شده است که هافبک آلمانی از نظر فوتبال بسیار شبیه به رائول است. هر دو پشت سر مهاجم بازی می کنند، آنها بازی‌خوانی فوق العاده ای دارند تا بتوانند به خوبی جاگیری کنند و در جایی ظاهر شوند که هیچکس انتظار آنها را ندارد و گلزنی کنند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که آنها در یک جنبه از بازی بهترین بازیکنان جهان نیستند، اما تقریباً در همه جنبه‌ها بسیار خوب هستند. همانطور که همیشه گفته شده "در چیزی 10 نیست بلکه در همه چیز 9 است". علاوه بر این انها همواره در خدمت تیم و بازیکن تیمی هستند و با فداکاری زیاد درزمین نقش رهبری را بر عهده دارند.

 

دیدگاه‌ها