کد خبر : 1774772 | 28 مرداد 1400 ساعت 13:52 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمون کیائر و روز کابوس‌وارش در پارکن؛

ناجی کریستین اریکسن: من قهرمان نیستم

سیمون کیائر، کاپیتان تیم دانمارک، که نقش بزرگی در نجات هم تیمی اش کریستین اریکسن پس از ایست قلبی در زمین بازی داشت، گفت که امیدوار است هرگز دوباره چنین چیزی را تجربه نکند.

ناجی کریستین اریکسن: من قهرمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سیمون کیائر، مدافع میلان و کاپیتان دانمارک، در مورد تجربه خود از حضور در یورو 2020 با تیم ملی دانمارک صحبت کرد و تاکید کرد که او به دلیل کمک به کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی که در دیدار برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد، نباید قهرمان محسوب شود و گفت که فقط کاری را که باید انجام داده است.

کاپیتان دانمارک در مورد تجربه اش در ورزشگاه پارکن در کپنهاگ صحبت کرد؛ زمانی که اریکسن در دقایق پایانی نیمه اول دچار ایست قلبی شد.

 

1635456

 

کیائر به دلیل اقدامات سریع خود برای کمک به هم تیمی اش مورد تمجید قرار گرفت. او قبلا گفته بود این اتفاق "شوکی است که برای همیشه بخشی از من خواهد بود".

 

اما در مصاحبه با کوریره دلا سرا، مدافع میانی میلان گفت که اقدامات او نه قهرمانانه که در آن لحظه ضروری و حیاتی بود.

 

1635454

 

کیائر به این روزنامه گفت: "من یک قهرمان نیستم، فقط کاری را که لازم بود انجام دادم، بدون یک لحظه فکر کردن، هر کس دیگری هم بود همین کار را می کرد.

آن یک روز تاریخی برای همه ما دانمارکی ها بود، اولین مسابقه قهرمانی اروپا، در ورزشگاه خانگی ما.

سپس آن اتفاق رخ داد. من آماده بودم تا هشیار بمانم، مثل همه هم تیمی هایم. این یک تلاش تیمی بود، بدیهی است که اگر او بازیکن حریف هم بود ما باز هم همین کار را می کردیم.

همین. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که کریستین اکنون خوب است. این تنها نکته مهم است. من آن کارها را بدون فکر کردن انجام دادم.

غریزه ام من را راهنمایی کرد و من آنچه را که باید انجام می دادم، به طور خودکار انجام دادم. این اولین بار بود که این اتفاق برای من می افتاد، امیدوارم آخرین بار هم باشد. "

 

 

دیدگاه‌ها