کد خبر : 1774776 | 28 مرداد 1400 ساعت 14:25 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

با اعلام بایرن؛

دوری چند هفته‌ای نویر از میادین در پی مصدومیت

بایرن مونیخ اعلام کرد که مانوئل نویر، دروازه بان با سابقه این تیم، در بازی سوپر لیگ برابر دورتموند دچار مصدومیت شده و باید هفته ها از میادین دور باشد.

دوری چند هفته‌ای نویر از میادین در پی مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، این خبر واقعا وحشتناکی برای هواداران بایرن مونیخ است! بر اساس اعلام رسمی باشگاه ، مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه بان تیم، در جریان قهرمانی روز سه شنبه سوپرجام DFL مقابل بروسیا دورتموند از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب رباط کپسولی شد.

 

1635460

 

تماشاگران تیزبین این مسابقه متوجه لحظه ای شدند که نویر در اواسط نیمه دوم، فیزیوتراپ تیم را صدا زد تا به پای او نگاهی بیندازد، ظاهراً دروازه بان بایرن با احساس ناراحتی و درد بازی می کرد. در حالی که او در نهایت موفق شد بازی را بدون هیچ مشکلی به پایان برساند و حتی وارد دوئل هوایی با ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند، نیز شد، اکنون به نظر می رسد که کاپیتان باشگاه برای دوره ای باید از میادین دور باشد.

 

اطلاعات دقیقی در مورد شدت مصدومیت و مدت زمانی که نویر باید از میادین دور باشد، منتشر نشده است. اگر دوری او بیشتر از یک ماه طول بکشد، او در خطر از دست دادن بازی بایرن مقابل آر بی لایپزیش در لیگ و بازی افتتاحیه مرحله گروهی چمپیونزلیگ خواهد بود. در غیاب نویر، احتمالاً اسون اورلیش باید درون دروازه بایرن قرار گیرد و  توماس مولر بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

 

1635462

 

زمان‌ رخ دادن این مصدومیت ضربه بزرگی برای جولیان ناگلزمان، سر مربی باواریایی ها، خواهد بود که باید به مهارت های بی بدیل حفظ توپ نویر متکی باشد تا به مدافعان خود آزادی عمل بیشتری دهد. در حالی که اسون دروازه بان ضعیفی نیست، او به هر حال مانوئل نویر نیست. زمان آن فرا رسیده است که مدافعان بایرن در غیاب بهترین دروازه بان جهان پیش قدم شوند و سطح بازی خود را بالاتر ببرند.

 

 

دیدگاه‌ها